۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85489188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: جشنواره خیرین مدرسه ساز یک فرصت برای جذب کمک‌های مردمی باشد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مساله بسیار مهمی است که باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در استان و جذب کمک‌های مردمی برای مدرسه سازی تلاش کرد.

به گزارش ایرنا، «اسماعیل زارعی کوشا» شنبه‌ شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی در قالب این جشنواره باید مورد توجه قرار گیرد؛ دریافت کمک‌های خرد مردمی برکت بیشتری خواهد داشت که فرهنگ سازی برای آن وظیفه خطیری برای رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی به نقش مراکز علوم دینی در ارتقاء فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: در این دولت توجه مناسبی به این مراکز در استان شد که در طول ۴۰سال گذشته بی سابقه بوده است.

استاندار کردستان در ادامه بر دقت و حسایت در برگزاری آزمون‌های نهایی و امتحانات دانش‌آموزان تاکید کرد و ادامه داد: باید با نظارت بر حوزه‌های امتحانی،تلاش شود مشکلی درروند برگزاری آزمون‌ها پیش نیاید.

مراکز نیمه تمام علوم دینی تعیین تکلیف شود

امام جمعه سنندج نیز در این جلسه با تاکید بر تعیین تکلیف مراکز علوم دینی نیمه تمام در استان، گفت: درحال حاضر چهار مرکز علوم دینی در شهرستان‌های استان نیمه کاره است که اتمام آنان توجه بیشتری می‌طبد.

ماموستا فایق رستمی افزود: انتظار می‌رود با فرهنگ سازی لازم، از ظرفیت خیرین در احداث مراکز علوم دینی نیز بهره مند شد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه به برخی زمین‌های موجود در شهرستان با کاربری آموزشی اشاره و مشکلات مربوط به تملک آنان مورد بررسی قرار گرفت.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha