۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85489157
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات حزب‌الله به مواضع و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی این رژیم در پایگاه «رویسات العلم» خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه رویسات العلم واقع در تپه‌های کفرشوبا با اسلحه مناسب هدف قرار داد که باعث انهدام این تجهیزات شد.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک «المناره» را هدف حمله موشکی قرار داد که مستقیما به هدف اصابت کرد.

در همین ارتباط رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که جنبش حزب‌الله با ۲ موشک ضد زره شهرک «المطله» را مورد هدف قرار داد که خسارت‌های زیادی به ۲ خانه وارد آمد و به دلیل وارد آمدن خسارت به یک زیرساخت عمومی، برق مرکزی شهرک قطع شد.

حزب‌الله همچنین دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در «شتولا» واقع در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داد.

جنبش حزب‌الله در بیانیه‌ای درباره این حمله اعلام کرد: در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه ۲ ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در شهرک شتولا با اسلحه مناسب هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین پایگاه «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha