قهرمانی زنیت در روسیه با شکست دادن یاران محبی/ اورنبرگ و قربانی در دقیقه ۹۰ماندنی شدند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال زنیت با برتری برابر روستوف که مهاجم ملی‎‌پوش کشورمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، قهرمان لیگ برتر روسیه شد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه با برگزاری رقابت‌های هفته سی‌ام به پایان رسید.

در هفته پایانی لیگ برتر روسیه، زنیت که رقابت نزدیکی با کراسنودار و دینامو مسکو برای قهرمانی داشت با نتیجه ۲ بر یک روستوف را شکست داد و با کسب ۵۷ امتیاز، قهرمان شد. روستوف هم که در این دیدار محمد محبی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با ۴۳ امتیاز و کسب مقام هفتم به کارش پایان داد.

کراسنودار هم که رقابت تنگاتنگی با زنیت داشت، این هفته توانست دینامومسکو را یک بر صفر شکست دهد و با ۵۶ امتیاز و با یک امتیاز کمتر از زنیت، نایب قهرمان شود. نکته جالب اینکه دینامومسکو که تا پیش از هفته آخر در صدر جدول قرار داشت و می‌توانست با برد قهرمان شود، با این شکست به رده سوم سقوط کرد.

تیم اورنبرگ نیز که محمد قربانی، بازیکن سابق سپاهان را ۹۰ در دقیقه در ترکیب داشت، در هفته پایانی برابر اسپاتاپراگ به تساوی بدون گل رسید. اورنبرگ با ۳۱ امتیاز و کسب رده دوازدهمی به کار خودش پایان داد. اورنبرگ در معرض رفتن به پلی‌آف سقوط بود که با کسب این تساوی در لیگ برتر روسیه ماندنی شد.

قهرمانی زنیت در روسیه با شکست دادن یاران محبی/ اورنبرگ و قربانی در دقیقه ۹۰ماندنی شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha