شهید رئیسی الگوی جدیدی در خدمت به مردم ارائه کرد

گنبدکاووس - ایرنا- استاندار گلستان با تسلیت شهادت شهدای خدمت گفت: رئیس جمهور مردمی ما به معنای واقعی مرد میدان خدمت بود و الگوی جدیدی در نظامات خدمت به مردم عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌محمد زنگانه عصر شنبه در دیدار با اهالی بخش کوهسارات شهرستان مینودشت در مصلی شهر دوزین افزود: شهید رئیسی شخصیتی مردمی و متواضع همانند شهید رجایی بود.

وی ادامه داد: به شما مردم ولایتمدار قول می‌دهیم که پرچم خدمت آیت الله رییسی را هرگز به زمین نخواهیم گذاشت.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به مطالبات و مسائل مطرح شده توسط نخبگان و معتمدان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاه‌های متولی تمامی مطالبات در حد مقدورات رفع خواهد شد.

زنگانه افزود: علاوه بر ۱۴ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبارات تصویبی سفر اول رئیس جمهور به گلستان به مینودشت که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن برای تکمیل سد نرماب چهل چای بود، در سفر دوم هیات دولت به این استان هم ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع اعتبارات تصویبی برای مینودشت در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، ۱۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل سد نرماب و بقیه برای سایر پروژه های عمرانی است که از این میزان سهم بخش کوهسارات این شهرستان‌ ۴۷۰ میلیارد ریال خواهد بود.

زنگانه ادامه داد: امسال از مجموع تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی شهرستان مینودشت که هنوز رقم قطعی آن مشخص نشده، ۲۵ درصد سهم بخش کوهسارات خواهد بود.

استاندار گلستان دربخش دیگری از مصوبات سفر امروز خود به بخش کوهسارات مینودشت، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم در سال جاری ۱۰ کیلومتر از جاده گالیکش- دوزین را بهسازی و روکش آسفالت و پنج کیلومتر از جاده دوزین به حسین آباد کالپوش را احداث خواهد کرد. 

به گفته زنگانه، امسال ۱۰۰ تن قیر رایگان بیشتر از سهمیه اولیه شهرداری دوزین به این نهاد برای آسفالت معابر این شهر اختصاص می یابد.

فرماندار مینودشت هم در این مراسم با تسلیت شهادت شهدای خدمت، گفت: حضور استاندار و مدیران کل در بخش کوهسارات نشان می‌دهد که راه خدمت دولت و رئیس جمهور شهید ما همچنان ادامه دارد.

فرامرز دیلم کتولی افزود: در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در حوزه عمرانی ۷۸۶ پروژه با اعتبار تقریبی ۱۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و در حوزه اقتصادی هم ۲ هزار و ۳۷۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: در شهر دوزین هم اعتبارات عمرانی خوبی تخصیص یافت که اهدای ۲ دستگاه ماشین آلات سنگین (کمپرسی و لودر بکهو) و تصویب افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و زیرساختی که بخش زیادی از آن تخصیص یافته، از جمله این خدمات بوده است.

همچنین در حاشیه این دیدار میز خدمت برخی مدیران کل گلستان بویژه دستگاه‌های خدمات رسان و حمایتی برگزار شد.

بخش کوهسارات شهرستان مینودشت یک نقطه شهری و ۱۷ روستا با جمعیتی تقریبی ۲۰ هزار نفر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha