مهمترین مطالبات نخبگان بخش کوهسارات مینودشت از استاندار گلستان

گنبدکاووس- ایرنا- جمعی از نخبگان و معتمدان بخش کوهسارات مینودشت در نشست با علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان به بیان نقطه نظرات و مطالبات خود پرداخته و خواستار رسیدگی به آن شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست که عصر شنبه در مسجد امام حسین(ع) شهر دوزین برگزار شد، برخی معتمدان و نخبگان این بخش به نمایندگی نقطه نظرات و مشکلات این شهر را بیان کردند.

نبود امکانات و فضاهای ورزشی مورد نیاز بانوان، ضرورت فراهم کردن فرصت های شغلی برای بانوان، نبود فضای سبز و بوستان بازی کودکان، نبود کتابخانه عمومی و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و ضرورت تفکیک مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه و پسرانه بخشی از مطالبات شهروندان دوزین بود.

کمبود فضاهای آموزشی، بهسازی جاده روستایی و بین مزارع با توجه به وجود حدود هشت هزار هکتار زمین زراعی در بخش کوهسارات، ضرورت رفع مشکل تامین نهاده کشاورزی، ضرورت بهسازی جاده مینودشت- دوزین، رفع کمبود آب آشامیدنی دوزین، تبدیل مرکز خدمات جامع سلامت دوزین به درمانگاه یا بیمارستان و ضرورت رفع حریم برق فشار قوی محدوده مصلی از دیگر مشکلات مطرح شده توسط نخبگان و معتمدان بخش کوهسارات بود.

ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و شبکه اینترنت و نبود نمایندگی ادارات‌ و نهادهای خدماتی از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

ایجاد درآمد برای دهیاران و کمک به ایجاد درآمد پایدار برای این نهاد خدماتی از دیگر مسائل بود.

شهردار دوزین هم در این نشست گفت: این شهرداری در ۳۳ ماه خدمت دولت شهید رئیسی افزون بر ۲۳۰ میلیارد ریال پروژه های عمرانی و زیرساختی انجام شده است.

اسماعیل فرامرزی افزود: با وجود اینکه به‌تازگی ۲ دستگاه ماشین آلات سنگین (کمپرسی و لودر بکهو) از سوی دولت به شهرداری دوزین اهدا شد اما نیاز به یک دستگاه خودروی حمل زباله و یک دستگاه خودروی آتش نشانی در این شهر وجود دارد.

وی ادامه داد: شهرداری دوزین سه طرح مطالعاتی شامل راه اندازی پارک جنگلی و سایت پروازی پاراگلایدر و باز آفرینی شهری و بهسازی بافت فرسوده شهری در دستور کار دارد.

فرامرزی همچنین بر ضرورت پرداخت ۵۰ میلیارد ریال بدهی شرکت آب و فاضلاب به شهرداری دوزین تاکید کرد.
بخش کوهسارات شهرستان مینودشت با ۱۷ روستا و یک نقطه شهری حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.
تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha