امیرعبداللهیان تراز خدمت در وزارت امور خارجه را ارتقا داد

تهران-ایرنا- معاون پیشین عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با بیان اینکه وزیرِ شهید همواره مدافع فلسطین و حفظ سوریه بود و توجه خاصی هم به تقویت روابط با همسایگان و کشورهای منطقه داشت گفت: امیرعبداللهیان تراز خدمت در وزارت امور خارجه را ارتقا داد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، محمدرضا باقری معاون پیشین عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه در مراسم بزرگداشت شهید حسین امیرعبداللهیان که در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، اظهارداشت: شهید امیرعبداللهیان دیپلماتی رشید، مردمی و بی ادعا بود.

وی با ذکر یاد و نام مرحوم شیخ الاسلام و شهید رکن‌آبادی گفت: وزیرِ شهید همواره مدافع فلسطین و حفظ سوریه بود و توجه خاصی هم به تقویت روابط با همسایگان و کشورهای منطقه داشت. امیرعبداللهیان تراز خدمت در وزارت امور خارجه را ارتقا داد.

معاون پیشین عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان به مشورت گرفتن از همکاران، کارشناسان و مسئولین سابق وزارت خارجه اهتمام داشت. دیدید که به سرعت سرپرست برای ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه تعیین شد چرا که مملکت ما تعطیلی ندارد و امام راحل (ره) گفتند که بدانید که پیروزی ما را خدا تضمین کرده است، البته به شرطی که کار و تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha