تلاش‌های شهید رئیسی برای رونق اربعین فراموش نخواهد شد

تهران- ایرنا- بیش از چهار هزار فعال هیاتی و اربعینی سراسر کشور اعلام کردند هرگز تلاش‌ها و میان‌داری‌های سیدالشهدای خدمت آیت‌ الله «سید ابراهیم رئیسی» را برای رونق اربعین حسینی و زیارت سیدالشهداء (ع) فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا از جامعه ایمانی مشعر، چهار هزار و ۲۵ هیات، گروه جهادی و جامعه فعالان مردمی اربعین در بیانیه‌ای اعلام کردند: هیات‌ها، مواکب و فعالان اربعین حسینی، ضمن عرض تسلیت به محضر امام عصر (عج)، رهبر انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور ایران و خانواده محترم رئیس‌جمهور مردمی و همراهان ایشان، این نکته را یادآوری می‌کنند که اگر چه رئیس‌جمهور رئیسی مغتنم بود اما شهید جمهور از آن مغتنم‌تر است.

در این بیانیه آمده است: فعالان هیاتی و اربعینی سراسر کشور تا ابد سوز و اشک‌های او را در ذهن خواهند داشت و هرگز تلاش‌ها و میان‌داری‌های او را برای رونق اربعین حسینی و زیارت سیدالشهداء (ع) فراموش نخواهند کرد. سید ابراهیم رئیسی به همه ما نشان داد که نوکر حسین بن علی (علیهماالسلام) در هر پست و مقامی که باشد باز نوکر امام خویش است و قلب و نبضش برای خدمت بی‌وقفه به مولای حقیقی عالم می‌تپد.

این فعالان افزودند: ما یقین داریم که دغدغه و اهتمام ایشان برای تسهیل زیارت اربعین آن‌چنان که در دنیا راحتی و رفاه را برای زائران سیدالشهداء (ع) رقم زد، در سرای آخرت سبب آرامش روح و ترفیع درجه او خواهد بود.

در ادامه بیانیه آمده است: ساده‌زیستی و مردمی‌بودن، اخلاص، ولایت‌مداری، مدیریت جهادی، دلسوزی و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم، بخشی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود که او را به کارگزاری در تراز انقلاب اسلامی تبدیل کرد و ادامه این راه، رسالت بزرگی است که بر دوش همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha