استاندار چهارمحال و بختیاری: مهمترین دغدغه شهید جمهور مردم و نظام جمهوری اسلامی بود

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همرانشان گفت: تامین منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی و ترجیح ندادن منافع خود بر منافع نظام از مهمترین دغدغه‌های رییس جمهور شهید بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در آیین گرامیداشت حماسه سوم خرداد و تجلیل از رزمندگان سنگر ساز بی‌سنگر افزود: آیت‌الله رییسی شخصیتی مردمی، اخلاق‌مدار، دلسوز و مسئولیت پذیر بود و تا آخرین لحظه همواره به فکر رفع مشکلات مردم و اقتدار نظام بود.

وی اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در اوج رقابت‌های انتخاباتی همواره بر رعایت اخلاق، معنویت و حرکت در چارچوب توصیه‌های شرع مقدس تاکید می‌کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی رییس جمهور مردمی و انقلابی بود، گفت: آیت الله رئیسی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی و مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود و همین خصوصیت موجب شد که محبت ایشان را در دل مردم قرار دهد.

وی اضافه کرد: توزیع عادلانه امکانات با اولویت مناطق محروم، دفاع از منافع کشور در مجامع بین المللی، فعال‌سازی بسیاری از کارگاه‌های راکد و نیمه تعطیل، اجرای نهضت ملی مسکن، کاهش تورم و بیکاری از مهمترین اقدام‌های رییس جمهور شهید بود.

حیدری با اشاره به انجام ۴۷ سفر استانی از سوی آیت الله رئیسی در مدت مسئولیت خود اظهار داشت: مهمترین هدف از انجام سفرهای استانی آیت الله رئیسی برطرف کردن بسیاری از ناترازی‌ها و مشکلات مردم بود.

وی ادامه داد: پیگیری میدانی روند اجرای مصوبه‌های سفرهای استانی و به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام به عنوان طرح‌های پیشران از دیگر ویژگی‌های شهید جمهور بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نشست فصلی آیت‌الله رئیسی با فرمانداران و استانداران گفت: مصوبه‌های استانی رییس‌جمهور؛ مصوبه‌هایی کاربردی و عملیاتی بود.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از افراد ادعای دموکراسی و جمهوریت می‌کردند اما در عمل نتوانستند به این واقعیت جامه عمل بپوشانند.

حسین برزگر اضافه کرد: شکایت نکردن آیت الله رئیسی با منتقدان و مخالفان و دوری از حاشیه‌ها نشان داد که تا چه حد به جمهوریت نظام پایبند است.

استاندار چهارمحال و بختیاری: مهمترین دغدغه شهید جمهور مردم و نظام جمهوری اسلامی بود

وی ناترازی ارزی و اقتصادی را از مهمترین مشکلات پیش از دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: روی آوردن از صادرات نفت به مشتقات آن و برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی ۲۰ پتروپالایشگاه در کشور، حرکت به سمت معادن برای جبران ناترازی ارزی، آب، انرژی و گاز از جمله مهمترنی اقدام‌های انجام شده در این دولت است.

برزگر با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور برضرورت ارائه خدمات فنی و مهندسی به کشاورزان با توجه به آغاز کشت بهاره، تامین نهاده‌های کشاورزی ،سوخت، کود شیمیایی و بذر، تامین کالاهای اساسی و بازرسی دقیق از بازار تاکید کرد.

وی اضافه کرد: استمرار طرح‌های عمرانی و تداوم عملیات زیربنایی طرح‌های بخش کشاورزی و زیربنایی و نبود هیچ کم و کاستی در این بخش از جمله الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از ۶۴ تابلوی مزین به تمثال مبارک شهدای سنگر ساز بی سنگر چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha