دروازه‌بان تیم ملی افغانستان به گیتی‌پسند پیوست

اصفهان- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی افغانستان که نقش پررنگی در صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی فوتسال داشت، به تیم گیتی‌پسند اصفهان پیوست.

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان بعدازظهر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: محمد جواد صفری با حضور در دفتر باشگاه گیتی پسند و مذاکره با مدیران این مجموعه به جمع شاگردان محمد کشاورز پیوست.

محمدحسین عراقی‌زاده یادآور شد: صفری ۲۴ ساله در تیم ملی فوتسال افغانستان با نمایش خیره‌کننده خود یکی از ارکان صعود این تیم به جام جهانی فوتسال بود.

وی ادامه داد: این بازیکن ارزنده، سابقه حضور در تیم‌های «زندی بتن کلاردشت» و «رکن آذین خاورمیانه» در لیگ ایران را دارد و همراه تیم‌های «صداقت کابل» و «اتحاد هرات» قهرمان افغانستان شده است.

پیش از این، هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آراء محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو قرارداد منعقد کرده است.

باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود(باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدی و ۲ بازیکن دیگر یعنی علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را نیز جذب کرده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان تاکنون پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

دروازه‌بان تیم ملی افغانستان به تیم فوتسال گیتی‌پسند پیوست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha