«تدامدی تیپ» چسب پزشکی ضدحساسیت؛ مهربان با پوست شما

چسب‌های پزشکی (Medical tapes) و چسب‌های جراحی (surgical tapes) کاربردهای بسیار زیادی در حوزه پزشکی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به محکم کردن بانداژ روی زخم و ثابت کردن لوله‌ها اشاره کرد.

ایرنابازار- نخستین چسب‌های پزشکی برپایه لاتکس بودند اما با روشن شدن این مسئله که بسیاری از افراد خصوصاً در پوست و نواحی مرطوب مثل چشم، دهان و بینی به لاتکس حساسیت دارند، امروزه در تولید این محصول عمدتاً از مواد فاقد لاتکس استفاده می‌شود.

همچنین مواد موجود در مایع چسبنده‌ای که در این چسب ها وجود دارد، ممکن است حساسیت‌های پوستی برای بیمار ایجاد کند؛ به همین دلیل لازم است از چسبی مناسب که موجب حساسیت کمتری می‌شود، استفاده کرد.

تولید «تدامدی تیپ» تحت لیسانس ژاپن در داخل کشور

«تدامدی تیپ» چسب پزشکی ضدحساسیت؛ مهربان با پوست شما

«تدامدی تیپ» با ورود به بازار ایران تمام این مشکلات را حل کرده و در کنار کیفیت عالی با قیمت مناسب به بهترین گزینه برای بیمار، پزشک و پرستاران تبدیل شده است.

«تدامدی تیپ» تحت لیسانس کشور ژاپن در اندازه‌های مختلف در ایران تولید می‌شود؛ تنوع در اندازه و بسته‌بندی منحصربه‌فرد کمک کرده تا این محصول علاوه بر بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها به یک محصول پرکاربرد در خانه‌ها تبدیل شود.

«تدامدی تیپ» پرکاربرد در جراحی‌های بینی و کاشت مو

عرض 1.2 سانتی‌متری «تدامدی تیپ» برای ثابت نگه‌داشتن بینی و کاهش تورم بعد از جراحی‌های زیبایی و همچنین عرض 2.5 سانتی‌متری «تدامدی تیپ» برای استفاده در جراحی‌های کاشت مو توصیه می‌شوند؛

بسته‌های تک عددی هر دو این محصولات در داروخانه سراسر کشور در دسترس هستند.

«تدامدی تیپ» چسب پزشکی ضدحساسیت؛ مهربان با پوست شما

«تدامدی تیپ» از دولایه تشکیل‌شده؛ لایه اول باقابلیت تبادل هوا و رطوبت از جنس کاغذ و لایه دوم عامل چسبنده که از نوع پلیمر آکریلیک با ویژگی عدم حساسیت‌زایی و تحریک است.

کاهش درد و نارضایتی بیمار با «تدامدی تیپ»

پایداری نسبت به نرم‌کننده‌ها، گرما، نور فرابنفش و حلال‌ها از ویژگی‌های «تدامدی تیپ» بوده؛ همچنین یک ویژگی مهم «تدامدی تیپ» قدرت چسبندگی متعادل آن است. درواقع «تدامدی تیپ» علاوه بر سالم نگه‌داشتن لایه خارجی پوست و درنتیجه حفظ سیستم ایمنی بیمار، موجب کاهش درد و نارضایتی بیمار هنگام جدا کردن چسب از پوست می‌شود.

«تدامدی تیپ» را از داروخانه های سراسر کشور تهیه کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید به نشانی اینترنتی www.teda.ir/medi-tape مراجعه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha