۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85488574
T T
۱۸ نفر

برچسب‌ها

پذیرش بیماران خارجی در شیراز پنج برابر شد

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85488574
پذیرش بیماران خارجی در شیراز پنج برابر شد

شیراز-ایرنا-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به درآمدزایی ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش هایIPD و VIP بیمارستان های دولتی در سال گذشته گفت: پذیرش بیماران بین المللی در مراکز درمانی دولتی شیراز افزایش پنج برابری را تجربه کرده است.

مهرداد شریفی شنبه در این باره به ایرنا گفت: بیش از ۱۵ هزار بیمار خارجی در یکسال گذشته در مراکز مختلف بخش درمان و سلامت شیراز پذیرش شده و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی بهره مند شدند.

شریفی در خصوص اینکه در حال حاضر چه تعداد از مراکز درمانی شیراز مجاز به ارائه خدمات گردشگری سلامت هستند، افزود: در حال حاضر ۲۷ مرکز درمانی در شیراز می توانند خدمات گردشگری سلامت ارایه دهند.

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری سلامت می‌تواند یکی از مهمترین راه‌های تامین منابع مالی به ویژه در بخش سلامت باشد، اضافه کرد: برنامه ریزی و تلاش برای افزایش مراکز دارای مجوز گردشگری سلامت و توسعه زیرساخت ها و ارتقای فرایند های حوزه گردشگری سلامت در راستای پذیرش بیماران بین المللی از جمله برنامه های مهم این معاونت در دانشگاه است.

او ادامه داد: همین امر نیز موجب افزایش پنج برابری پذیرش بیماران بین المللی در مراکز درمانی دولتی در نتیجه درآمدزایی ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش های IPD و VIP بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی شیراز در سال گذشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha