۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۸
کد خبر: 85488559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایمن سازی بزرگراه ساوه - بوئین زهرا آغاز شد

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۸
کد خبر: 85488559
ایمن سازی بزرگراه ساوه - بوئین زهرا آغاز شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای زرندیه گفت: ایمن سازی بزرگراه ساوه - بوئین زهرا به طول ۱۲۰ کیلومتر باند از سوی راهداران این شهرستان آغاز شد.

حمید رضا صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق آخرین بررسی های انجام یافته در ۲ سال گذشته ۴۰ درصد از سوانح رانندگی در بزرگراه ساوه - بوئین زهرا به علت واژگونی خودروها بوده که ۱۰ درصد از این تصادف ها منجر به فوت شده است.

وی اضافه کرد: راهداری، حمل و نقل جاده ای زرندیه به منظور کاهش این تصادفات و ارتقای ایمنی سطح جاده اصلاح شیب شیروانی را در دستور کار خود قرار داده و همزمان با شروع فصل عمرانی این عملیات به صورت امانی از سوی راهداران این اداره آغاز شده است.

صادقی با اشاره به اینکه حوزه استحفاظی این اداره در بزرگراه ساوه - بوئین زهرا به طول ۳۰ کیلومتر است افزود: در عملیات ایمن سازی و ایجاد شیب شیروانی در چهار طرف این بزرگراه شامل سمت چپ و راست در هر ۲ مسیر رفت و برگشت جمعا به طول ۱۲۰ کیلومتر انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع در راستای کاهش آمار تصادفات مقرر شده چند دستگاه ماشین آلات راهداری از سایر نقاط استان به این شهرستان اعزام شود تا با همکاری بین شهرستانی اداره‌های راهداری استان مرکزی این طرح تا شروع فصل بارش این علمیات به اتمام برسد.

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای زرندیه گفت: با انجام این عملیات ها ۱۰۰ درصد مسیر ایمن سازی شده و به علت افزایش شانه خاکی جاده در سمت چپ و راست احتمال واژگونی خودروها به حداقل می رسد.

بزرگراه ساوه - بوئین زهرا به عنوان یکی از جاده های ترانزیتی استان های شمالغرب از جمله آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان را به مرکز کشور متصل می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha