روایت استاندار از اهتمام ویژه شهید رییسی برای حل مشکل آب شرب همدان

همدان - ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی به مردم این دیار دلبستگی خاصی داشت،گفت: برای حل بحران آب همدان، شهید جمهور ۱۷ هزار میلیارد ریال اختصاص داد تا پس از سالها شاهد تکمیل آبرسانی از سد تالوار به این شهر باشیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت در محل حسینیه امام خمینی (ره)،افزود: شهید جمهور برای اتمام طرح آبرسانی به همدان اهتمام ویژه ای داشت به طوری که این طرح که طی ۱۷ سال، فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت،به بهره برداری رسید.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ضایعه اینقدر تلخ است که هنوز نبود رئیس جمهور شهید و هیات همراه باور کردنی نیست اما خدا را شاکر و دلگرم به خاطر وجود رهبر انقلاب امام خامنه ای هستیم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در سال‌های پس از انقلاب وقایع تلخی چون از دست دادن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین شهادت شهید رجایی و باهنر اتفاق افتاد اما انقلاب اسلامی همچنان پرصلابت به مسیر خود ادامه داد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی شهیدی در تراز جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: برای رئیس جمهور بعدی سخت است که جای وی و تلاش هایش را بتواند پر کند.

وی رئیسی را مرد خستگی ناپذیر و پر تلاش دانست که در پاسخ به دعوت دیگران برای استراحت، به خدمت بی وقفه به مردم تاکید می کرد.

قاسمی فرزاد یادآور شد: رئیس جمهور شهید عشق عجیبی به مردم و همچنین شهدای والامقام داشت و در زمانی که در همدان بود در مراسم مختلف به عنوان سخنران نیز حضور داشت.

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی در سال ۱۳۶۱ در همدان بود و خاطرات خوبی از این شهر داشت.

استاندار همدان بابیان اینکه خلوص نیت، زهد و تقوی در روحیه شهید رئیسی موج می زد، افزود: آیت الله رئیسی در نشست مشترک استانداران تاکید می کرد، هر اقدامی لازم است برای خدمات به مردم انجام دهید.

وی گفت: شهید خدمت معتقد بود، در کار کردن برای مردم، ملاک و معیار رای نباشد بلکه باید خدمت رسانی را سرلوحه خود قرار دهید.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: حضور جمعیت میلیونی در تشییع آیت الله رئیسی، بیانگر اخلاص رئیس جمهور بود که هیچگاه محرومان را از یاد نبرد و در همه جلسات تاکید بر رعایت حال محرومان داشت.

وی با بیان اینکه شهید عبداللهیان نیز همواره دو شادوش شهید سلیمانی بود، تصریح کرد: خداوند به خاطر خون شهیدان به کشور برکت خواهد داد.

قاسمی فرزاد اظهار امیدواری کرد: راه شهید رئیسی با وحدت و انسجام پشت سر رهبری حفظ شده و ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بود که آیت الله رئیسی در سفری استانی به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفر کرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و کروی پروازی دچار سانحه شد و سقوط کرد که در اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین سفر استانی آیت الله رئیسی، نیمه‌تمام باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha