حقانیت جمهوری اسلامی با ورود ۷۰ کشور جهان برای ادای احترام به شهدای خدمت به همگان ثابت شد

اهواز- ایرنا - فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب گفت: ادای احترام ۷۰ کشور خارجی و ارسال صدها پیام تسلیت مقامات عالی رتبه از نقاط مختلف جهان و بازتاب بین‌المللی گسترده و شبانه روزی آیین تشییع پیکر شهدای خدمت، حقانیت جمهوری اسلامی را به همگان ثابت کرد. 

به گزارش ایرنا ، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری آیین باشکوه تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در سطح کشور و بازتاب جهانی این ضایعه بزرگ، اظهارکرد: در روز تشییع پیکرهای مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهانش بیش از ۷۰ کشور جهان برای عرض تسلیت وارد ایران شدند و در تشریفاتی باشکوه یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

وی افزود: عزت و اقتدار این نظام اسلامی به برکت خون پاک شهیدانی نظیر حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس ، شهید آیت الله رئیسی و سایر شهدای دفاع مقدس و مدافعان نظم و امنیت به دست آمده و این مسیر شهادت طلبی و خدمت بی منت به مردم همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب ادامه داد: حمایت‌های جمهوری اسلامی از محور مقاومت روز به روز بر قدرت مبارزان مقاومت افزود و بی‌شک تاثیر دیپلماسی شهید حسین امیر عبداللهیان، در قدرت گرفتن جبهه مقاومت، برجسته بود.

وی بیان کرد: دیپلماسی قدرتمند همراه با اقتدار، عزت و انقلابی‌گری این شهید والا مقام جهان را برای حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین و نفرت از رژیم صهیونیستی، بسیج کرد تا جایی که در برخی از کشورها شعار مرگ بر اسرائیل را به زبان فارسی سر دادند.



سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا ادامه داد: همچنین سکانداری قوه مجریه در کنار رهبری داهیانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، در سه سال اخیر به دست بزرگمردی افتاد که ولایتمداری را در تمامی اقدامات خود در اولویت قرار داد و تا آخرین لحظه با روحیه مجاهدت و شهادت طلبی به ملت شریف ایران خدمت کرد.

وی تصریح کرد: اگرچه رئیس جمهور عزیزمان را از دست دادیم اما به برکت خون شهدا اقتدار این نظام اسلامی و زیرساخت های توسعه و پیشرفت، همچنان با قدرت پیش می رود و همواره برای دشمنان، بزرگترین قدرت منطقه هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب خاطر نشان کرد: انعکاس شبانه روزی تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در رسانه های خارجی نیز در نوع خود در سطح جهان بی نظیر بود و این نشان از قدرت، اقتدار و محبوبیت ایران اسلامی در سطح جهان است.

وی گفت: برگزاری آیین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در برخی از کشورهای جهان، تیر خلاصی بر پیکره دشمنان داخلی و خارجی و اثبات حقانیت و اخلاص این شهدای گرانقدر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha