قتل هوادار استقلال در قائم شهر تکذیب شد

ساری- ایرنا- رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قتل یکی از هواداران استقلال در ورزشگاه شهید وطنی پس از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران صحت ندارد و یک نزاع که خارج از ورزشگاه رخ داد و منجر به قتل هم نشد ارتباطی به هواداران ۲ تیم و مسابقه امشب ندارد.

به گزارش ایرنا، دقایقی پس از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران تصاویری در برخی کانال‌های هواداری استقلال و صفحات اجتماعی مبنی بر قتل یکی از هواداران تیم مهمان در درگیری بین هواداران منتشر شد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.

رحیم درزی خلردی،رئیس هیئت فوتبال مازندران شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از مسابقه، هواداران حاضر در ورزشگاه بدون هرگونه درگیری و نزاع خارج شدند و هیچ تنشی هم ایجاد نشد. بنا به اعلام مسئولان انتظامی حتی خارج از ورزشگاه و در خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به ورزشگاه شهید وطنی هم نزاعی بین هواداران رخ نداد.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌هایی که از مسئولان انتظامی شهرستان قائمشهر داشتیم درگیری در یکی از کافه‌های شهر که در خیابانی دیگر و با فاصله از ورزشگاه واقع شده است رخ داد که منجر به چاقوکشی و مجروح شدن یکی از طرفین شد اما به قتل منجر نشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: هوادارن نساجی همواره اثبات کرده‌اند در فرهنگ هواداری فوتبال سرآمد هستند و میزبانان خوبی هم برای هواداران تیم‌های مهمان هستند.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فراجای مازندران، درگیری در یکی از پاساژهای قائمشهر بین سه نفر رخ داد که منجر به قتل نشد ۲ نفر از این افراد برای درمان به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر دیگر نیز دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیستوهشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۴۵ امروز –جمعه- در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که با تساوی بدون گل پایان یافت و استقلال پس از هفته‌ها صدرنشینی در فاصله ۲ هفته مانده به پایان فصل صدر جدول را به پرسپولیس تحویل داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha