۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۰
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85488080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی هوادار: اشتباهات بازیکنان سبب شد گل بخوریم

۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۰
کد خبر: 85488080
مربی هوادار: اشتباهات بازیکنان سبب شد گل بخوریم

اصفهان -ایرنا- مربی تیم فوتبال هوادار گفت: در مسابقه با سپاهان با اشتباهات بازیکنان خودمان گل خوردیم و غافلگیر شدیم و باید انگیزه بازیکنان را بالا ببریم.

به گزارش ایرنا، حمید عبداللهی جمعه شب در نشست خبری پایان دیدار با سپاهان، پیرامون این مسابقه افزود: تفاوت دو تیم در سطح کیفی بازیکنان بود و با اشتباهات بازیکنان خودمان گل خوردیم و غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من جایگاه سپاهان نسبت به هزینه‌های انجام شده و کیفیت بازیکنان بالاتر از این است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ما می‌دانستیم با یک تیم قوی و دارای ساختار و منابع انسانی خوب بازی داریم و خوب شروع کردیم و در جریان بازی و از لحاظ ایجاد موقعیت و مدل بازی خوب عمل کردیم.

مربی هوادار گفت: روزی که ما تیم را تحویل گرفتیم اصلا شرایط خوبی نداشتیم و گزینه سقوط بودیم اما توانستیم ثباتی در جایگاه تیم با تلاش بازیکنان و همکاری باشگاه ایجاد کنیم و این شاید باعث بی‌انگیزگی بازیکنان شده است.

وی تصریح کرد: باید انگیزه‌های درونی بازیکنان را بالا ببریم، شاید دلیل دیگر افت ما جدایی دو بازیکن موثر در نیم فصل بود و با همه این شرایط توانستیم تیم را از خطر سقوط نجات دهیم.

عبداللهی ادامه داد: سعی می‌کنیم انگیزه‌های تیم را احیا کنیم تا در دو هفته آینده دست کم نتایج درخور نام باشگاه کسب کنیم.

بازی سپاهان با تیم هوادار با پیروزی ۲ بر ۰ به نفع سپاهان خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha