سرمربی آلومینیوم اراک: شایستگی ما به فوتبال ایران ثابت شد

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تلاش های بازیکنان برای کسب سه امتیاز این بازی گفت: شایستگی این تیم با پیروزی مقابل تیم گل‌گهر در سیرجان به فوتبال ایران ثابت شد.

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی حسینی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته ۲۸ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: بازیکنان ما بازی خوب و جوانمردانه ای ارائه کردند و توانستند گل‌های زیبایی را به ثمر برسانند.

وی عنوان کرد: حضور ۶ تا هفت روزه در استان کرمان با وجود تمامی سختی‌ها، به تمرکز تیم فوتبال آلومینیوم اراک کمک کرد و مزد تلاش های خود را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه پیش بینی ما ارائه یک بازی خیلی خوب بود، تصریح کرد: نیمه نخست را خوب آغاز کردیم و به گل رسیدیم و تیم گل‌گهر نیز روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

وی اظهار داشت: اینکه داور به راحتی بازیکنان را اخراج می‌کند یعنی بازی را خراب می‌کند، پیش از اخراج بازیکنان ۲ تیم بازی خوب و جوانمردانه ای را شاهد بودیم اما پس از این کارت‌های قرمز، بازی از دست داور خارج شد.

حسینی با اعلام انتقاداتی نسبت به تصمیمات داوری در اعلام خطاها و پنالتی گفت: ما دنبال اعتراض نیستیم اما داور نیز در این مسابقه روز خوبی را سپری نکرد و امیدوارم در ادامه راه این روزها تکرار نشود.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست سه بر ۲ مقابل آلومینیوم اراک ۳۶ امتیازی باقی ماند و جایگاه هفتم جدول رده بندی جام خلیج فارس را به حریف ۳۸ امتیازی خود واگذار کرد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha