عالیشاه: این بازی ما را تا مرز سکته برد/ بازیکنان پرسپولیس بی‌غیرت نیستند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم دیگر شاهد تکرار چنین چیزی در ادامه لیگ نباشیم چرا که این بازی ما را تا مرز سکته برد.

به گزارش ایرنا، امید عالیشاه جمعه شب پس از برد چهار بر سه پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر نکنم معجزه‌ای در این بازی رخ داده باشد بلکه هواداران توانستند مزد صبوری خود را بگیرند. در میان دو نیمه شعارهایی از سوی هواداران شنیدم که خیلی زود جمع شد، این بازیکنان هیچ‌وقت بی‌غیرت نبودند، نیستند و نخواهند بود.

وی یادآور شد: توفیق این بود که در رکاب پرسپولیس باشم و برای ادامه بازی‌ها تمام توان خود را خواهیم گذاشت و برای برد خواهیم جنگید.

وی ادامه داد: تا روزی که توان پوشیدن این لباس را داشته باشیم خواهیم جنگید. در میان دو نیمه در رختکن اتفاق خاصی رخ نداد بلکه فقط در نیمه نخست غافلگیر شده بودیم و قبل از شروع نیمه دوم بازیکنان را جمع کردیم و صحبتی داشتیم که با توجه به شکست سه بر صفر در نیمه نخست، تنها گفتم بازی از خود به نمایش بگذارید که تماشاگران از آن لذت ببرند و باختید فدای سرتان ولی حداقل تلاش کنید.

عالیشاه ادامه داد: الحمدالله این صحبت جواب داد و امیدوارم دیگر شاهد تکرار چنین چیزی در ادامه بازی‌ها نباشیم چرا که این بازی ما را تا مرز سکته برد.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دیدار استقلال خوزستان برایتان راحت بود یا خیر، بیان کرد: اصلا چنین چیزی وجود نداشت ما در نیمه نخست و بیشتر در صحنه گل دوم این تیم، غافلگیر شدیم. گل نخست استقلال بر روی اشتباه بازیکنان بدست آمد. در هر صورت از تمامی هواداران تشکر می‌کنم که مستحق این پیروزی بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha