گل‌گهر ۲ آلومینیوم ۳؛ سیرجان در بحران اشتباهات
فیلم گل‌های بازی گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با وجود اشتباهات مکرر بازیکنان این تیم، بازی خود به آلومینیوم اراک را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد تا شرایط برای سیرجانی‌ها بحرانی‌تر از گذشته باشد.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در شرایطی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه عصر جمعه در هفته ۲۸ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور ترتیب یافت که سیرجانی‌ها با نتیجه 3 بر ۲ این بازی را به میهمان خود واگذار کردند.

رضا جبیره بازیکن آلومینیوم اراک در همان دقایق آغازین مسابقه توانست پاس در عرض هم تیمی خود را به نخستین گل این مسابقه تبدیل کند تا سیرجانی ها از همین ابتدا، نتیجه را واگذار کرده باشند.

در ادامه سیرجانی‌ها موفق شدند روی ارسال کرنر و در یک رفت و برگشت، توپ را به سعید سحرخیزان برسانند و این بازیکن جوان با حرکت نمایشی خود و یک ضربه تماشایی تک گل خورده تا این لحظه را جبران کرد.

اما اشتباه مدافعان گل گهر باعث شد تا رضا جبیره بازیکن آلومینیوم اراک با یک ضربه زمینی و دقیقه مجدد میهمان را با اختلاف یک گل پیش بیندازد و نتیجه این بازی ۲ بر یک پیگیری شود.

این پایان کار نبود و امین کاظمیان بازیکن کرمانی آلومینیوم اراک از نیمه زمین خودی توپ را در حالت چیپ به سمت دروازه گل‌گهر شلیک کرد و خروج اشتباه اخباری دروازه بان سیرجانی‌ها باعث ثبت سومین گل به نفع میهمان در دقیقه ۹۱ این بازی شد.

سیرجانی ها در نهایت در دقیقه ۹۶ بازی موفق شدند یکی دیگر از گل‌های خورده را توسط احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی جبران کنند اما با نتیجه 3 بر ۲ بازنده از یک بازی خانگی دیگر خارج شوند.

اخراج ۲ بازیکن در یک صحنه

در دقیقه ۶۳ این بازی، هر ۲ بازیکن گل‌گهر و آلومینیوم اراک در شرایطی که برای زدن ضربه به هوا پریدند، بنظر می رسید که دست یک بازیکن به صورت دیگری برخورد کرده و داور بازیکن خاطی را در ابتدا با کارت زرد جریمه کرد.

اما این صحنه در ادامه به سمت جنجال و درگیری علیرضا علیزاده از تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و سیدمهران موسوی از آلومینیوم اراک پیش رفت که داور قاطعانه‌ هر ۲ بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد.

در این صحنه علاوه بر بازیکنان ۲ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک، هواداران نیز با شعارهای خود به تصمیمات داوری اعتراض کردند البته اعتراضات هواداران به نحوه بازی تیم مورد علاقه خود نیز تا پایان این مسابقه کماکان ادامه داشت.

ترکیب تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک

شاگردان مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در این مسابقه محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح، قائم اسلامی‌خواه بودند.

اما این تیم فوتبال آلومینوم اراک بود که با بازیکنانی ازجمله احمد گوهری، امیر نوری، مهدی لیموچی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، رضا جبیره، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی و بهرام گودرزی پیروز این مسابقه شد.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از این شکست ۳۶ امتیازی باقی ماند و جایگاه هفتم را به حریف خود یعنی آلومینیوم اراک ۳۸ امتیازی واگذار کرد و در رتبه هشتم قرار گرفت.

حالا باید دید که سیرجانی ها در ۲ بازی باقی مانده از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور(جام خلیج فارس) می‌توانند جایگاه ششمی سال گذشته خود را تکرار کنند یا امسال نیز دچار افتی دیگر خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha