۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85488027
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: مدیریت انقلابی و جهادی شهید رئیسی ادامه یابد

گنبدکاووس- ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مدیریت جهادی و انقلابی شهید آیت الله رئیسی، تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی ما به ادامه این نوع مدیریت نیاز دارد و مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، چنین فردی را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی جمعه شب در مراسم «سوگواره شهدای خدمت» در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس، افزود: در نظام حکمرانی اسلامی، دولت انقلابی حامی مردم و مستضعفین و همگام با رهبری است و خداوند متعال نیز به چنین دولتی عنایت دارد.

وی با بیان اینکه در نظام حکمرانی اسلامی باید افراد تشنه خدمت به مردم و نه تشنه قدرت، سرکار بیایند، اضافه کرد: تبیین ویژگی‌های شهید رئیسی و بصیرت افزایی در جامعه به انتخاب دولت انقلابی آینده، کمک زیادی می‌کند.

حجت الاسلام ترابی، اخلاص، انقلابی‌گری، داشتن روحیه جهادی و پهلوانی، ساده زیستی، پاک دستی، خستگی ناپذیری، ترجیح مردم و منافع ملی بر افراد و منافع حزبی و سیاسی را از مهمترین ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی برشمرد و ادامه داد: تا ۳۵ روز آینده که قرار است انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، نیروهای انقلابی باید در صحنه باشند و این ویژگی‌ها را برای مردم تبیین و بصیرت افزایی نمایند.

امام جمعه گنبدکاووس: مدیریت انقلابی و جهادی شهید رئیسی ادامه یابد

امام جمعه گنبدکاووس همچنین بیان کرد: آیت الله رئیسی با مدیریت انقلابی و جهادی (انقلابی‌گری) خویش، منافع جمهوری اسلامی را در دنیا تامین کرد و به ما یاد داد که مهمترین عامل تامین کننده منافع ملی، انقلابی‌گری و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، گفت: خون این شهیدان بالاخص شهید رئیسی، استمرار بخش حرکت شهیدان بهشتی، رجایی و سردار حاج قاسم سلیمانی بود و در جامعه بیداری ایجاد کرد.

حجت الاسلام ترابی افزود: خون بهای شهدای خدمت و شهید رئیسی، انتخاب رئیس جمهوری همانند ایشان است تا راه دولت سیزدهم ادامه یابد و این وظیفه انقلابیون است تا با تبیین صحیح شعارها و ویژگی‌های آیت الله رئیسی و بصیرت افزایی در بین مردم، به تحقق دولت انقلابی دیگری کمک کنند.

در این مراسم که با مشارکت شهرداری، شورای اسلامی شهر و اتاق اصناف گنبد کاووس برگزار و با قرائت قرآن و مداحی همراه بود، جمع زیادی از مردم شیعه و اهل سنت و مسوولان این شهرستان حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha