۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۵
کد خبر: 85487999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پورموسوی: داور سختگیرانه عمل کرد/ هنوز فرصت داریم

تهران- ایرنا- سرمربی استقلال خوزستان گفت: متاسفانه امشب روی بد فوتبال را شاهد بودیم اما امیدواریم در ادامه کار به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا، سیروس پورموسوی جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس که با شکست ۴ بر ۳ تیمش همراه بود، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد این بُرد را به تیم پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک بگویم، فوتبال همین است و امروز شاهد روی بد آن بودیم. متاسفانه بعد از اخراج بازیکن‌ ما و تعویض‌های اجباری‌ که انجام دادیم، روند کار به هم ریخت و شاهد تغییر بازی بودیم.

وی ادامه داد: به نظر من داور در صحنه‌ای که بازیکن ما را اخراج کرد سخت‌گیرانه عمل کرد، بازیکن ما سُر خورد و تعادلش را از دست داد و قصدی برای زدن پای حریف نداشت. در بازی امشب نشان دادیم تیم خوب و شجاعی داریم اما در ادامه روند بازی تغییر کرد. هنوز لیگ برای ما تمام نشده و باید در دو بازی دیگر به نتیجه دلخواه خود دست یابیم.

سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: در این بازی دنبال وقت‌کشی و این مسائل نبودیم، در ۳ صحنه‌ای که بازیکنان ما به زمین افتادند، آنها را تعویض کردیم و این واقعیت موضوع را نشان می‌دهد اما وقتی گل سوم را به پرسپولیس زدیم دیدید که هواداران چه فشاری را روی داور وارد کردند و چه توهین‌هایی صورت گرفت و شاید تصمیمات سختگیرانه او به دلیل فضای ورزشگاه بود.

پورموسوی با اشاره به شرایط این تیم و حضور استقلال خوزستان در انتهای جدول گفت: متاسفانه بسیاری از مدیران، مربیان و بازیکنان غیربومی وارد فوتبال خوزستان شده‌اند و ما حتی یک زمین تمرین در خوزستان نداریم. فکر می‌کنم یکی از ۳ تیم خوزستانی باید سقوط کند اما امیدوارم بعد از این اتفاق، مدیران ما در استان چاره‌اندیشی کنند.

وی تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم امتیازهای خوبی به دست آوردیم، متاسفانه اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول به ما ضربه زد. ما آنجایی باختیم که در نیم‌فصل اول بیشتر از ۸ امتیاز نتوانستیم کسب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha