فنایی: خطای پنالتی برای استقلال اتفاق نیفتاد؛ عملکرد کادر داوری خوب بود

تهران- ایرنا- کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به قضاوت بیژن حیدری در بازی نساجی و استقلال گفت: این بازی صحنه مشکوکی نداشت و تیم داوری عملکرد خوبی داشتند.

محمد فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی نساجی و استقلال گفت: این دیدار صحنه خاصی نداشت و تنها در یک مورد بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند که داور به درستی تصمیم گرفت چراکه پنالتی صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: شاید نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان که ۳ بر صفر بود روی این دیدار اثر گذاشت چراکه هیچ کس فکر نمی‌کرد پرسپولیس در نهایت برنده از این دیدار خارج شود اما این اتفاق افتاد و پرسپولیس بازی باخته را با برد عوض کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: اخراج بازیکن استقلال خوزستان روند بازی را تغییر داد و این به دلیل عدم اعتماد به نفس این تیم و بازیکنان استقلال خوزستان بود، اتفاقات این بازی روی دیدار نساجی و استقلال اثر گذاشت و در نهایت استقلال نتوانست در این هفته امتیاز لازم را کسب کند.

فنایی تاکید کرد: بیژن حیدری و کادر داوری در این بازی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند، البته در این بازی صحنه خاصی به وجود نیامد و یک دیدار بی‌حاشیه را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha