۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۰
کد خبر: 85487982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برتری فولاد برابر ذوب‌آهن و امیدوار به بقا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری یک بر صفر برابر ذوب‌آهن به بقا در لیگ برتر امیدوار ماند.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ روز جمعه با دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان پیگیری شد.

در این بازی که در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و با قضاوت امیرسامان سلطانی برگزار شد که فولاد برای فرار از منطقه خطر نیاز به بُرد خانگی در این بازی داشت.

جدال دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم شانس خود را در ۴۵ دقیقه دوم امتحان کنند.

در نیمه دوم و با توجه به برتری استقلال خوزستان برابر پرسپولیس، فولادی‌ها خطر سقوط را بیش از پیش احساس کرده و با تلاش بیشتر به دنبال رسیدن به گل بودند.

در دقیقه ۵۸ موسی کولیبالی موفق شد برای میزبان گلزنی کند تا امیدها در این تیم برای بقا در لیگ برتر زنده شود. این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا فولاد ۳ امتیاز حساس این هفته را به نام خود کند و همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند.

با این نتیجه ذوب‌آهن در رده نهم جدول باقی ماند و فولاد خوزستان با توجه به شکست استقلال خوزستان برابر پرسپولیس در رده چهاردهم این هفته را به پایان برد.

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولی‌بالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، محمد عسکری، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ذوب آهن:
محسن فروزان، سید محمدقریشی، فریبرزگرامی، دانیال ایری، امیرحسین جدی، گریگول چاپرادزه، کمال کامیابی نیا، فردین معصومی، محمدحسین اسلامی، مجید علیاری | محمدجوادمحمدی
سرمربی: محمد ربیعی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha