امیرعبداللهیان دوگانه میدان و دیپلماسی را از بین برد

تهران- ایرنا- سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: مهمترین جنبه شخصیت شهید امیرعبداللهیان این است که دوگانه میدان و دیپلماسی را از بین برد و این دو را یگانه کرد.

حسین جابری انصاری امروز جمعه چهارم خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در حاشیه مجلس ترحیم حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید کشورمان که در مسجد جامع شهرک غرب با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار داشت: مراسم ترحیم و بزرگداشت این شهدای عزیز خدمت نشانگر محبوبیت این شهدای بزرگ است و این نام نیک است که از انسان‌ها بر جای می‌ماند.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه افزود: مهمترین جنبه شخصیت شهید امیرعبداللهیان این است که دوگانه میدان و دیپلماسی را از بین برد و این دو را یگانه کرد و در خدمت اهداف ملی کشور و انقلاب و جمهوری اسلامی قرار داد.

به گزارش ایرنا، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیزقلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفر کرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل رییس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و خدمه پرواز دچار سانحه شد و سقوط کرد. بر اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین برگ از سفرهای استانی آیت الله رئیسی، با شهادت وی در راه خدمت به وطن ورق خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha