معاون پالایشگاه بندرعباس: اعتراض داوطلبان نتایج آزمون استخدامی رسیدگی می‌شود

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: نتایج آزمون استخدامی این شرکت براساس بررسی دقیق و کارشناسی و عملکرد داوطلبان اعلام شده است اما به اعتراض داوطلبان در مسیر قانونی رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پالایشگاه بندرعباس، عباس جهاندیده روز جمعه با اشاره به اعتراض برخی داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی افزود: در اطلاعیه‌های آزمون استخدامی نیز ذکر شده بود که جذب افراد منوط به کسب حد نصاب نمره لازم پس از آزمون کتبی، مصاحبه‌های فنی و تخصصی و گزینش و طب کار خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس (بند ۹ و ۱۰) آگهی استخدامی، عنوان شده بود که داوطلبان باید حداقل ۵۰ درصد نمره کتبی را به عنوان حدنصاب کسب کنند که پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه هرمزگان به عنوان برگزار کننده این آزمون مشخص شد از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر شرکت کننده، تنها ۳۳ نفر موفق به کسب حد نصاب لازم شدند.

معاون شرکت پالایش نفت بندرعباس همچنین در رابطه با دعوت از داوطلبان برای انجام مصاحبه نیز تصریح کرد: از ابتدا به داوطلبان اعلام شد که حضور در مرحله مصاحبه به معنای قبولی نیست و به همین دلیل از داوطلبان برای انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل آمد.

وی اضافه کرد: برای کمک به داوطلبان با موافقت مدیران ارشد شرکت، تراز نمره را در برخی رشته‌ها از ۵۰ به ۳۹ درصد کاهش دادیم که بر همین اساس در این مرحله تعداد قابل توجهی پذیرفته شده‌اند و برای طی مراحل بعدی جذب به واحدهای مربوطه معرفی شدند.

جهاندیده خاطرنشان کرد: هریک از داوطلبان که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند می‌توانند درخواست خود را کتبی به دبیرخانه این شرکت تحویل دهند یا به شماره (دورنما ۰۷۶۳۳۵۳۳۰۰۲) به‌صورت مستقیم ارسال کنند تا پاسخ داده شود.

طی روزهای گذشته و پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی پالایشگاه بندرعباس، تعدادی از شرکت‌کنندگان با ارسال نامه به استانداری هرمزگان، دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قانونی اعتراض خود به نتایج اعلام شده را اعلام کردند که این اعتراض در فضای مجازی و رسانه‌ای نیز بازتاب داشت.

شرکت پالایش نفت بندرعباس باتوجه به طرح‌های توسعه پالایشگاه و به‌ویژه طرح ملی ارتقای کیفیت فرآورده‌های سنگین و نیروی انسانی مورد نیاز، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و با اولویت نیروهای بومی در سال گذشته ۲ مرحله آزمون برگزار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha