خطیب جمعه جیرفت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت پشتیبانی از نظام است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه موقت جیرفت گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت و صحنه های اینچنینی به معنای پشتیبانی از نظام، ولایت فقیه و خادمان مردم است. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله اکبری نیا در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: مردم بصیر، فهیم و قدرشناس ایران با وجود این همه تبلیغات سو علیه ایران اسلامی و حتی رییس جمهور، در این مراسمات حضوری گسترده داشتند و این نشان داد که برخلاف تبلیغ دروغ منزوی بودن مسئولان دلسوز، چنین چیزی صحت ندارد.
وی افزود: حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف بیانگر این بود، ما سربازان ولایت و خادمان نظام و کسی که خود را نوکر مردم می داند دوست داریم.

حجت الاسلام اکبری‌نیا تاکید کرد: این سربازان نظام برای اینکه اسلام و نظام اسلامی بماند خود را فدا می کنند و مردم هم خوب از آنها قدردانی کردند.
وی ادامه داد: سفرا و مسئولان بلندپایه از ۹۰ کشور دنیا به مراسم تشییع شهدا آمدند و به دنیا نشان دادیم که برخلاف تبلیغات دشمنان، ایران در دنیا منزوی نشده است.
وی در توصیف شهید آیت‌الله رییسی نیز گفت: این خادم جمهور و سید شهدای خدمت، در مقابل تهمت ها، توهین ها و ناملایمات بعضا سکوت می کرد چون مولای او گفته بود وارد حاشیه ها نشود، اگر وارد حاشیه ها شود به درستی نمی توانست به ولی نعمتان خدمت کند.
حجت‌الاسلام اکبری نیا تاکید کرد: مردم بصیر و فهیم باید انتخابی انقلابی داشته باشند و باید به جای رییس جمهور که فقط ریاست کند خادم جمهور انتخاب کنیم.
وی اضافه کرد: خادم جمهوری که مسلکش نوکری برای مردم باشد، از روسیه بیاید و به زهکلوت برود و جای جای روستاها و شهرستان ها را با نام بلد باشد و مشکلات را از خود مردم بشنود.
امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه اهل رسانه باید شخصیت انقلابی، خادم و ولایی را به مردم بشناسانند افزود: باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که هم مسلک سیدالشهدای خدمت باشد.

وی با اشاره به اینکه این خدمتها در اذهان مردم می ماند یادآور شد: شهادت شخصیتی که جان خود را برای مردم داد موجب ناراحتی مردم شده لذا می بینیم که در جای جای جیرفت مجلس عزا برقرار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha