پارادوومیدانی قهرمانی جهان؛ خسروی چهارمین طلای این را ضرب کرد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران موفق به کسب نشان طلای مسابقات جهانی ژاپن شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در ژاپن پیگیری شد و یاسین خسروی در رقابت‌های پرتاب وزنه کلاس F۵۷ به نشان طلا دست پیدا کرد. وی با پرتابی به طول ۱۵.۸۳ این عنوان مهم را در شهر کوبه کسب کرد.

خسروی برای رسیدن به عنوان قهرمانی جهان با ۱۰ ورزشکار از کشورهای برزیل، هند، ترکیه، ازبکستان، فرانسه، لیتوانی، عربستان و تایلند رقابت کرد.

یاسین خسروی، سعید افروز، هاجر صفرزاده و امیرحسین علیپور، چهار پارادوومیدانی‌کار ایران هستند که موفق به کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان شدند. همچنین علی اصغر جوانمردی، مهدی اولاد، علی پیروج و هاشمیه متقیان به مدال نقره رسیدند.

علیرضا مختاری، سامان پاکباز، سجاد نیک‌پرست، الهام صالحی و مهدی اولاد نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم به مدال برنز بسنده کردند. (مهدی اولاد در این رقابت‌ها دو مدال نقره و برنز به دست آورده است)

یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و طی این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع می‌شود. نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha