مردم از دل مسئولان خبر دارند

مراغه- ایرنا- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: مسئولان باید مراقب باشند زیرا مردم، دل‌ آن‌ها را می‌خوانند و اخلاص آن‌ها را می‌فهمند.

سید پرویز فتاح روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: سال‌هاست که با برادر عزیز و شهیدم، مالک رحمتی رفیق بودم و رابطه بسیار نزدیکی داشتیم.

وی افزود: در این سال‌ها همه ما جز اخلاق، منش، بزرگواری، ایمان و اخلاص در تمامی مسئولیت‌هایی که شهید مالک رحمتی داشت، ندیدیم.

وی با اشاره به دیدار ۲ هفته گذشته خود با شهید رحمتی و صحبت‌هایی که با همدیگر داشتند، گفت: او بسیار جوان بود ولی اخلاصی که داشت، او را به عروج رساند و همپای با سید شهیدان به درجه رفیع شهادت رسید.

فتاح با بیان این‌که شهید رحمتی در حدود چهار ماه تصدی مسئولیت استانداری توانست در قلب مردم جای بگیرد، ادامه داد: این حضور باشکوه مردم در تبریز و مراغه برای قدرشناسی از استاندار جهادی خودشان است. مردم ما قدرشناس و سرشناس هستند و از قلب مسئولان خود خبر دارند.

وی افزود: ما باید خادم خوبی برای مردم باشیم زیرا مردم ما از خادمان خود قدرشناسی می‌کنند.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی و هیات همراه او رفتند و ما را سوزاندند اما مردم دیار آذربایجان هیچگاه از مسیر خود برنخواهند گشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha