حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت، وظیفه مسولان را سنگین‌تر کرد

گرگان- ایرنا- امام جمعه گرگان گفت: عشق و علاقه مردم به مسوولان خدمتگزار و دلسوز و حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، وظیفه مسوولان را بیشتر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: این حضور درس بزرگی برای مسوولان بود که اگر هر کس در جایگاه خودش برای مردم خدمتگزاری و دلسوزی کند و صداقت داشته باشد، بیشتر در دل مردم می‌رود و خدماتش مخفی نمی‌ماند.

وی با تاکید بر سنگین‌تر شدن مسوولیت مدیران نسبت به گذشته، بیان کرد: حادثه بالگرد حامل رییس جمهور و همراهانش که منجر به شهادت آنان شد، مصیبت غمبار و سنگینی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم پیشتر رییس جمهورشان را در چهره یک فرد خدمتگزار، دلسوز و سرزدن به حال و روز محرومین دیده بودند که با این حادثه آن چهره به چهره شهید و شهادت تبدیل شد.

امام جمعه گرگان گفت: ملت ایران در پنج روز اخیر نشان دادند که خدمتگزاران، مسوولان خدوم، دلسوزان جامعه و مردم را از صمیم قلب دوست دارند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: دشمن تلاش داشت که دلبستگی و وابستگی مردم به خدمتگزاران را نشان ندهد یا آن را کمرنگ کند، اما آنقدر حضور در آیین‌های بدرقه، وداع، تشییع و تدفین شهدای خدمت گسترده, باهیجان، با عشق و شور بود که آنان هر چه تلاش کردند، نتوانستند حتی گوشه‌ای را از این حضور بپوشانند.

وی در بخش دیگری از این خطبه با اشاره به در پیش بودن فعالیت نمایندگان مردم در دوره جدید مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم حل مشکلات جامعه همچون اقتصادی و معیشتی که همگان بر آن واقف هستند، در محور و اولویت‌های مجلس جدید باشد.

وی افزود: البته در گذشته، مدیران و مسوولان در حد توانشان کار کردند، اما حضور مردم در تشییع شهدای خدمت مسوولیت‌ها و وظایف را بیش از گذشته بیشتر کرد.

امام جمعه گرگان گفت: مردم انتظار دارند تا مدیران مسیری شهید رئیسی را که یکی از آنان مبارزه با منافذ اصلی فساد بود را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از این خطبه با اشاره به ایام حج تمتع تصریح کرد: با توجه به این که شاید این سفر در طول زندگی انسان یک بار بیشتر اتفاق نیفتد، بهتر است زوار خانه خدا، دل‌هایشان را به معنی واقعی برای ورود خدا، معنویت و بندگی آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حج تمتع با توجه به حضور سه میلیون مسلمان برای دفاع از مردم غزه و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی بهترین فرصت است.

نورمفیدی افزود: برای سوغاتی بهتر است به جهت کمک به تولید، اشتغال و اقتصاد کشور، سوغاتی‌ها از داخل ایران خریداری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha