۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85487569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رگبار و رعد و برق در قزوین تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: بارندگی، رگبار و رعد و برق تا یکشنبه هفته آینده در سطح این استان ادامه خواهد داشت.

مهدی آخوندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، با گذر امواج تراز میانی جو که حاصل از سامانه بارشی خواهد بود تا یکشنبه هفته آینده در برخی ساعات، به ویژه بعدازظهر و شب افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: وضعیت جوی برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به گونه ای است که بارش ها در برخی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردار باشد، لذا آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: توصیه می کنیم شهروندان و مسافران طی این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها پرهیز کرده و از انجام هرگونه کار و فعالیت در فضای باز، به ویژه در اماکن و مناطق مرتفع پرهیز کنند.

به گفته وی، از دوشنبه هفته آینده وضعیت جوی استان پایدار خواهد بود.

آخوندی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با هفت و قزوین با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه هوای مرکز استان طی این مدت نیز ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha