کنعانی: در نقش سازنده ایران در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی وقفه‌ای رخ نخواهد داد

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در سایه وجود رهبری حکیم و ملتی بزرگ، قدرشناس و بیدار، در حرکت بالنده جمهوری اسلامی ایران و نقش سازنده و مؤثر آن در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی وقفه‌ای رخ نخواهد داد.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ ناصر کنعانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به بدرقه تاریخی شهید آیت الله رئیسی، شهید امیرعبداللهیان و دیگر شهدا نوشت: ایران عزیز در حادثه تلخ اخیر، «رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش» و «وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال» خود را از دست داد، اما در سایه وجود رهبری حکیم و ملتی بزرگ، قدرشناس و بیدار، در حرکت بالنده جمهوری اسلامی ایران و نقش سازنده و مؤثر آن در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی وقفه‌ای رخ نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» یکشنبه ۳۰ اردیبهشت پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha