فیلم| بام ۵۰۰ مدرسه استان مرکزی در دوران خدمت شهید جمهور ایزوگام شد

اراک - ایرنا - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: بام ۵۰۰ مدرسه این استان در سه سال خدمت شهید جمهور با ۲۱۰ هزار مترمربع ایزوگام و اصلاح شد.

«جواد لنجابی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: همچنین ۱۵۰ مدرسه با ۲۰۰ هزار مترمربع در این استان آسفالت شد.

وی بیان کرد: قیر رایگان برای آسفالت از محل تبصره یک قانون بودجه که در اختیار اداره‌کل نوسازی توسعه و تجدید مدارس استان قرار گرفت، تامین شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی اضافه کرد: همچنین آسفالت ۸۰ مدرسه با زیربنای ۸۰ هزار مترمربع با برنامه‌ریزی که امسال انجام شده، در دستور کار قرار دارد.

لنجابی اظهار کرد: محوطه‌ مدارسی که در استان مرکزی نیاز به ترمیم دارند در تابستان امسال آسفالت می‌شود تا محیط شادابی برای دانش آموزان فراهم شود.

وی افزود: همچنین در راستای آماده‌سازی مدارس برای مهرماه و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محیط مدارس و ساختمان‌ها رنگ‌آمیزی، ایمن‌سازی و تجهیز مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی ادامه داد: تمرکز و اولویت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در مناطق کمتر برخوردار و مناطق حاشیه شهرها و روستاها است.

یک‌هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha