۴ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۴۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85487492
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار درباره وقوع فاجعه انسانی در بیمارستان شهدای الاقصی غزه

تهران- ایرنا- مدیر بیمارستان شهدای الاقصی غزه بامداد جمعه هشدار داد که در صورت عدم تامین سوخت مورد نیاز این بیمارستان در ساعات آینده، فاجعه انسانی و درمانی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایرنا از الجزیره، أیاد ابو زاهر مدیر بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه، گفت: اگر بیمارستان شهدای الاقصی به دلیل کمبود سوخت از خدمت خارج شود، فاجعه درمانی روی خواهد داد.

وی با بیان اینکه میزان سوخت بیمارستان کم تر از یک پنجم نیاز بیمارستان را پوشش می‌دهد، افزود: در ساعات آینده قبل از وقوع یک فاجعه درمانی به ۵۰ هزار لیتر سوخت نیاز داریم.

در همین رابطه سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی به الجزیره، گفت: تنها ژنراتور برق رسانی به بیمارستان متوقف شده است.

وی افزود: برای تضمین فعالیت ژنراتوری که برق بیمارستان را تامین می‌کند، نیاز فوری به سوخت داریم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha