تیم فوتبال چادرملو اردکان، چهار گام تا لیگ برتر فاصله دارد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان تا رسیدن به لیگ برتر باشگاه‌های کشور چهار مسابقه حساس دیگر در خانه و بیرون از خانه دارد که باید برای رسیدن به آن تلاش کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چادرملو هم‌اکنون با کسب ۶۳ امتیاز از ۳۰ هفته برگزاری لیگ آزادگان بعد از تیم‌های خیبر خرم‌آباد ۷۰ امتیازی و فجر شهید سپاسی شیراز ۶۷ امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم چادرملو تا پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جاری هنوز چهار دیدار حساس در پیش‌رو دارد که ۲ مسابقه را باید در خانه در ورزشگاه شهید نصیری و ۲ مسابقه دیگر را در خارج از یزد در زمین رقبا برگزار کند.

در هفته سی‌ و یکم لیگ آزادگان تیم فوتبال چادرملو اردکان امروز ( جمعه ) چهارم خردادماه جاری از ساعت ۱۸ در کرمان باید مقابل تیم مس این استان که هم‌اکنون با ۴۳ امتیاز در مکان ششم جدول است بازی کند.

تیم چادرملو برای اینکه خیال خود و علاقه‌مندان را راحت کند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند باید چهار بازی پایانی خود را در حکم فینال در نظر گرفته و با همه قوا مسابقات را انجام دهدهمچنین در هفته سی و دوم نیز تیم چادرملو در دهم خردادماه جاری در ورزشگاه شهید نصیری یزد باید از ساعت ۱۸ از تیم مدعی فجر شهید سپاسی بازی کند که این تیم هم‌اکنون با یک بازی بیشتر در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال چادرملو در هفته سی و سوم لیگ آزادگان میهمان تیم شاهین بندر عامری بوشهر است و همچنین در هفته پایانی مسابقات باید در خانه در ورزشگاه شهید نصیری یزد از تیم دریا بابل پذیرایی کند که همه مسابقات اهمیت دارد.

همه چهار دیدار باقی مانده تیم چادرملو در خانه و بیرون از آن در زمین حریف دارای اهمیت است چون برخی تیم‌ها برای رسیدن به لیگ برتر و برخی نیز برای پیشگیری از سقوط به لیگ پایین تر تلاش دارند.

تیم چادرملو برای اینکه خیال خود و همه علاقه‌مندان راحت کند و جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کند باید چهار بازی پایانی خود را در حکم فینال در نظر گرفته و با همه قوا مسابقات را انجام دهد.

همیشه در هفته‌های پایانی مسابقات شاهد تلاش مضاعف تیم‌ها به انحای مختلف برای رسیدن به بالای جدول و لیگ برتر هستیم، بنابراین تیم چادرملو باید با همدلی و برنامه محوری با تمرکز کامل فقط به دنبال شکست رقبا و رسیدن به لیگ برتر باشد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان، چهار گام تا لیگ برتر فاصله دارد

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: تیم فوتبال چادرملو اردکان امروز در شهر کرمان یک بازی سخت و مهم مقابل مس دارد و برای اینکه به بالای جدول رده بندی لیگ نزدیک شود راهی جزء شکست حریف ندارد و جای هیچ تعلل و اشتباه نیست.

"جمال دهقانی" افزود: هم‌اکنون تیم فجر شهید سپاسی شیراز با یک بازی بیشتر نسبت به چادرملو اردکان در مکان دوم است و تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان برای اینکه به لیگ برتر صعود کند باید حتما با شکست حریف به یزد برگردد.

وی بیان کرد: تیم فوتبال چادرملو اردکان تاکنون در لیگ امسال نشان داده که در بیرون از خانه نسبت به مسابقات خانگی بهتر نتیجه گرفته بنابراین باید از همان ابتدای این دیدار حساس با تمرکز کامل و با دقت برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی اقدام کند.

همچنین دیگر کارشناس فوتبال یزد گفت: چهار مسابقه پایانی تیم فوتبال چادرملو اردکان در خانه و بیرون از خانه همه حکم فینال دارد چون رقابت در بالای جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور خیلی فشرده و نزدیک است و اصلا جای هیچ اشتباهی نیست.

" علی محمد قادریان " افزود: تیم فجر شهید سپاسی با یک بازی بیشتر هم‌اکنون در مکان دوم است و چادرملو برای اینکه از تیم فجر عقب نماند امروز باید با دست پر از زمین خارج شود و اگر تعلل کند کار برای صعود به لیگ برتر کشور سخت می‌شود.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha