مربی نساجی: فردا بازی خوب و سختی داریم

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85487366
مربی نساجی: فردا بازی خوب و سختی داریم

ساری - ایرنا - مربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی فردا به لحاظ شرایط جدولی برای نساجی اهمیت دارد، به همین دلیل برای انجام یک بازی خوب نقاط قوت و ضعفِ تیم استقلال را شناسایی کردیم تا بتوانیم با مهارِ نقاط قوت‌ آنها جریان و روند بازی را به نفع خودمان کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی صداقت عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی مازندران و استقلال تهران گفت: استقلال تیمی است که توانسته هفته‌های متوالی در مصاف با قدرت‌های سنتی فوتبال ایران، صدر جدول را برای خود حفظ کند، که این میزان امتیازآوری نشان‌دهنده کیفیت در برنامه‌ریزی‌های استقلال است.

مربی نساجی با اشاره به اینکه جواد نکونام و کادرِ فنی استقلال به خوبی توانایی بهره‌برداری از داشته‌های خود را دارند و از نیازهایی خود در زمین بازی آگاه هستند ادامه داد: در مقابل تیم نساجی نیز این روزها شرایط کیفی خوبی را تجربه می‌کند، این تیم به واسطه نتایج خوب هفته گذشته در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد.

صداقت با تاکید بر اینکه تلاش‌های تیم نساجی تا هفته‌های آخر ادامه خواهد داشت افزود: فردا بازی خوب و سختی داریم. برای انجام یک بازی خوب نقاط قوت و ضعفِ تیم استقلال را شناسایی کردیم تا با مهارِ نقاط قوت‌ِ این تیم و ضربه به آنها جریان و روند بازی را به نفع خودمان کنترل کنیم. بطوریکه در نهایت نساجی و طرفدارانش تیم خوشحال بازی باشند.

وی با اشاره به اینکه تیم تا اندازه‌ای تحت تاثیر شرایط جدول قرار دارد، یادآور شد: با این وجود فردا با برنامه‌ریزی و حساب‌شده به مصافِ استقلال می‌رویم. تمامی بازیکنان سخت و هدفمند و طبق برنامه تمرین کردند. امیدوار هستیم فردا با مهارِ نقاط قوت استقلال، برنامه‌های خودمان را به‌ خوبی در زمین تیم مقابل پیاده کنیم.

صداقت با تاکید بر اینکه تیم نساجی به واسطه حجم زیادِ برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف خود، امکان پرداختن به حاشیه‌ها را ندارد افزود: پیرامون سبک بازی استقلال و دفاعی بازی کردن این تیم، تجزیه تحلیل‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. همانطور که ما فشار رقابت در انتهای جدول را تجربه می‌کنیم، استقلال نیز برای ماندن در صدر جدول در رقابت است تا در نهایت منجر به قهرمانی تیم شود.

او با اشاره به اینکه بُرد و گرفتن قهرمانی از تیم استقلال در کادرِ فنی ساکت الهامی مسبوق به سابقه است یادآور شد: آقای الهامی یک بار با تیم تراکتور قهرمانی را از استقلال گرفت و یک بار هم با تیم نساجی استقلال معروفی که هیچ باختی نداشت را در جام حذفی شکست داد.

مربی نساجی با بیان اینکه فوتبال رقابتی پر از شگفتی و غیرقابل‌ پیش‌بینی است افزود: فارغ از اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود، بازی فردا به لحاظ شرایط جدولی برای نساجی اهیمت دارد.

او افزود: تیم نساجی مصدوم‌های گذشته را دارد و مرصاد سیفی نیز به دلیل محرومیت در این بازی حضور ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران فردا در قالب رقابت‌های هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha