مدیرکل راهداری : راه‌های شهری و روستایی مهریز یزد ساماندهی می‌شود

یزد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: راه‌های شهری و روستایی شهرستان مهریز نیاز مبرم به ساماندهی دارد که با همکاری مسئولان و همراهی مردم پیگیری و اقدام می‌شود.

به گزارش ایرنا، " محمد رستگاری " روز پنجشنبه در بازدید از برخی جاده‌های مهریز در شهر و بخش مرکزی از روکش آسفالت محور تقاطع زردین به مهریز خبر داد و افزود: در مدت یک ماه آینده روکش محور حد فاصل پمپ بنزین تنگ چنار تا سه راهی زردین صورت می‌گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در شهرستان مهریز از اصلاح و ساماندهی چندین آبراهه در روستاهای منطقه خبر داد و گفت: تعدادی آبراهه در برخی مناطق شهرستان با توجه به حجم بارش‌ها نیاز به تقویت دارد که در دستور کار قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: بر حسب ضرورت سه دستگاه آب نمای موجود در محور روستایی گردکوه و بهادران تبدیل به پل آبرو می‌شود که یک دستگاه توسط راهداری انجام و دو دستگاه دیگر به طور مشارکتی راهداری و فرمانداری اصلاح می‌شود.

رستگاری از بهسازی و مرمت مسیر مهریز به مروست خبر داد و گفت: محور مهریز به مروست در حوزه راهداری مهریز و شهرستان مروست است و این مسیر یکی از مسیرهای قدیمی است و تاکنون کار ویژه‌ای برای آن انجام نشده و به علت جاری شدن سیلاب‌ها و برودت هوا در زمستان نیاز به کار ویژه‌ای دارد و در حال حاضر لکه گیری موضعی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری : راه‌های شهری و روستایی مهریز یزد ساماندهی می‌شود

فرماندار شهرستان مهریز گفت: این بازدیدها با سه موضوع ایمن سازی جاده‌های موجود، تعریض موارد مورد نیاز و اصلاح و مرمت مسیرهای دچار آب بردگی و اصلاح آب نماها و روکش جاده ه‌های مواصلاتی شهرستان محور مهریز به انار و مهریز به مروست انجام گرفت.

" احمد آخوندی " از راه اندازی مجتمع بین راهی در محور اصلی مهریز خبر داد و گفت: مجتمع بین راهی با حضور سرمایه گذار جدید جهت خدمات بهتر و بیشتر به مسافران و میهمانان راه اندازی می‌شود.

وی گفت: پل تخریبی محور کنج کوه از درخواست‌های مردمی بوده که مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد طبق درخواست ماده ۱۸ بحران و موافقت نامه از استانداری فرآیند مناقصه آن تاچند روز آینده برگزار و عملیات ساخت آن شروع می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha