۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85487332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولیت امانت و فرصتی برای خدمت به مردم است

رشت- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: مسئولیت امانت و فرصتی مغتنم است که باید همه مدیران از آن در خدمت به مردم و رفع مسائل مردم گامهای موثری برداشت همانگونه که شهید آیت الله رئیسی عمل می نمود و گرنه این عناوینی هیچ ارزشی ندارد

به گزارش ایرنا، محمد جلائی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: آیت الله رئیسی در سفرهای استانی دایم پیگیر مسائل و چالش های مردم بود و دغدغه آنان را داشت و در جریان همین سفرها به شهادت رسیدند و همه اینها برای پایبندی به ارزشهایی بود که به آن قسم یاد کرده بود.

وی افزود: فرصت هایی که در دست مدیران است اگر برای خدمت به مردم و رضای خدا نباشد هیچ ارزشی ندارد باید آنچه شایسته مردم است را برای آنها فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: نمی توان منتظر ماند تا تحریم ها برداشته شود چون تحریم ابزاری در دست قدرتمندان و مستکبران برای محدود کردن رقبا و کسانی است که دشمن خود می دانند.

وی اضافه کرد: شیطان بزرگ می‌داند در حوزه حکمرانی بشری؛ جهان بینی توحیدی ما مانعی جدی در مسیر قدرت طلبی های مستکبرانه است.

فرماندار بندرانزلی نیز در این جلسه با تسلیت شهادت خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی بر ضرورت همکاری همه نهادها و سازمانها جهت برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو تاکید کرد.

محمد پورخوش سعادت به مدیران ادارات تذکر داد: در انتخابات از سوگیری به نفع و یا له کاندیداها پرهیز کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: تعدادی از ادارات شهرستان در تکریم‌ارباب رجوع عملکرد ضعیفی داشته اند که ضمن ارائه تذکرات لازم به آنها انتظار داریم‌ کارمندان این دستگاه ها از سوی مدیران توجیه شده و تکریم ارباب رجوع را دراولویت کار خود قرار دهند.

فرماندار بندرانزلی از ادارات و دستگاه ها خواست: برای افزایش همکاری بین دستگاهی در حل مشکلات شهر از حرکت بصورت تک محوری پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha