فرماندار ساوه: اخلاق و بصیرت آیت الله رئیسی اسوه مدیران باشد

ساوه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه با اشاره به اینکه شهادت جمهور خدمت و همراهان وی یکی از بزرگترین فقدان‌ها در عرصه خدمت‌رسانی کشور است، گفت: مدیران باید اخلاق، ولایت مداری و بصیرت آیت الله رئیسی را برای خود به عنوان اسوه قرار دهند.

به گزارش ایرنا، مهدی الیاسی عصر پنجشنبه در آیین غبار روبی از مزار شهدای ساوه در امام زاده سید علی اصغر (ع) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی از جمله آن افرادی بود که خانه به خانه و شهر به شهر به دنبال خدمت به مردم بود و بر همه مسوولان و مدیران واجب است که همانند وی در مسیر خدمت صادقانه قدم بردارند.

وی گفت: برای ما به عنوان خادمان مردم در نهاد و دستگاه های مختلف واجب است ویژگی شهید آیت الله رئیسی را در عملکرد خود متبلور سازیم و با گذاشتن آنها در طبق اخلاص به مردم خدمت را هدیه دهیم.

الیاسی خاطر نشان کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری این شهید اخلاق های برجسته این شهید بود و همان چیزی را که رهبر انقلاب می خواست را پیاده می کرد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل دشمن این نقطه را به صورت دقیق شناسایی کرده بود که آیت الله رییسی گوشش به فرمان رهبری است و همواره به دنبال تضعیف این ویژگی شهید آیت الله رئیسی در ذهن مردم بود به همین دلال بر ما لازم است با تاسی از ایشان بپذیریم هر آنچه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند دقیق ترین مسیر برای سعادت جامعه است و نباید از این مسیر لغزش داشته باشیم.

فرماندار ویژه ساوه یادآور شد: اخلاق مداری دیگر ویژگی بازر ایشان بود که در تمام برنامه های خود همدلی و وحدت بین قوا را در اولویت کارهای هیات دولت قرار داده بود تا با اخلاق، گفتمان محوری و صداقت با هماهنگی قوای سه گانه تمام توان کشور را در راه خدمت به مردم هدایت کند.

فرماندار ساوه: اخلاق و بصیرت آیت الله رئیسی اسوه مدیران باشد

به گزارش ایرنا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به تبریز، در منطقه ورزقان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهانش به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

سوم خرداد ماه سالگرد آزاد سازی خرمشهر درعملیات شکوه مند بیت‌المقدس (۱۳۶۱) است که مردم ساوه در این عملیات ۳۴ شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha