۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85487208
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پوشش زنده رسانه‌های لبنان از مراسم بدرقه خادم الرضا(ع) + فیلم

تهران- ایرنا- رسانه‌های لبنان امروز (پنجشنبه) همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد، به‌طور زنده این مراسم را پوشش داد.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری «المنار» در بخش زنده خود مراسم تشییع پیکر شهید «سید ابراهیم رئیسی» را که روز یکشنبه در سانحه هوایی سقوط بالگرد به شهادت رسید، پوشش داد.

المنار همچنین در گزارشی مکتوب با ارائه جزئیات درباره برنامه‌های این مراسم اعلام کرد که جمع زیادی از ملت ایران از مناطق مختلف برای گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران و شرکت در مراسم تشییع وی در شهر مشهد حضور دارند.

شبکه المنار همچنین با استقرار خبرنگار خود در مشهد مقدس به صورت مداوم اقدام به ارتباط با وی و دریافت آخرین گزارش از حضور میلیونی در این مراسم کرد.

این شبکه در توصیف شهید رئیسی نوشت: خادم مردم، شهید جمهور، عالم ربانی، وارسته و زاهدی که جایش در جهان اسلام خالی خواهد ماند و پرکردن آن سخت خواهد بود.

این رسانه همچنین اعلام کرد: در اینجا انبوه جمعیت در صحنه‌ای باشکوه برای وداع با ایشان جمع شده‌اند؛ صحنه‌ای که بیانگر محبوبیت و مردمی بودن وی است.

پایگاه خبری «العهد» لبنان نیز با انتخاب عنوان «حضور میلیونی برای تشییع پیکر شهید رئیسی در مشهد»، برگزاری این آیین را در صفحه نخست خود و به صورت زنده پوشش داد.

این رسانه لبنانی گزارش داد: چند میلیون نفر در خیابان‌ها و میادین اطراف حرم امام رضا (ع) برای شرکت در این مراسم حضور یافتند.

العهد در ادامه گزارش خود آورده است: جمعیت میلیونی با سردادن شعارهای مختلف، حمایت خود را از جمهوری اسلامی و دولت ایران به خاطر تلاش‌ها و سیاست‌های داخلی و خارجی‌اش اعلام کردند. آنها همچنین بر پایبندی به نظام اسلامی به عنوان مرجع قانون اساسی تاکید کردند.

پوشش زنده رسانه‌های لبنان از مراسم بدرقه خادم الرضا(ع) + فیلم

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» یکشنبه ۳۰ اردیبهشت پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha