سیل جمعیت میلیونی خودرو حامل پیکر آیت‌الله رئیسی را در مشهد متوقف کرد

مشهد-ایرنا- سیل جمعیت میلیونی تشییع کنندگان پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر مشایعت ایشان به خانه ابدی‌اش در حرم مطهر امام رضا‍(ع) به حدی بود که خودرو حامل پیکر مطهر از حرکت ایستاد.

به گزارش ایرنا، امروز شهر مشهد شاهد رویدادی بزرگ در تاریخ خود بود، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار از ساعات اولیه روز در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر حضور یافته بودند تا در آیین تشییع پیکر این شهید حضور یابند، رفته رفته آن‌قدر به انبوه جمعیت تشییع کنندگان افزوده شد که دیگر خودرو نتوانست حرکت خود را به سمت حرم ادامه دهد.

امروز حماسه مردم این شهر چشمگیر بود که در تارک تاریخ این سرزمین ثبت خواهد شد، خادم الرضا آیت الله رئیسی در آغوش مردم این شهر قرار گرفت تا در کنار امام رضا(ع) آرام گیرد، مردم فرزند این شهر را به سمت انیس النفوس مشایعت کردند تا پیکرش را به خاک بسپارند.

پیر و جوان، مرد و زن در آخرین روز از تشییع پیکر شهدای خدمت تصویری خاطرانگیز از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش ایرنا بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و ایشان به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله سیّد ابراهیم رییس‌الساداتی معروف به رئیسی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسوولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

آیین تشییع پیکر آیت الله سیدابراهیم رئیسی، شهید جمهور هم اکنون در خیابان امام رضا (ع) مشهد مقدس در حال برگزاری است و قرار است پیکر ایشان در حرم امام هشتم (ع) به خاک سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha