مادران شهدا اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند

خمین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: مادران و همسرا شهدا رهروان واقعی حضرت زینب(س) و اسوه‌های ایثار و فداکاری در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، پروین مفتح زاده روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای خدمت و تکریم مادران ، همسران و فرزندان شهدای بخش کمره شهرستان خمین ، همزمان با سالروز پیروزی عملیات آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماعات شهید جمهور آیت الله رئیسی دهیاری روستای جوادیه از توابع خمین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله ابراهیم رییسی و همراهان شهید ایشان، افزود: شهید به مقام شهادت نائل می شود اما مادری که این شهید را تربیت کرده یا همسر شهید باید سختی ها را تحمل کند.

وی با بیان اینکه مردان در خط مقدم دفاع هستند، ادامه داد: همراهی با مدافعان و رزمندگان در زمان جنگ، بردباری در برابر جراحت، شهادت و اسارت برعهده مادران و همسران این رزمندگان است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی اظهار کرد: رزمندگان در زمان دفاع مقدس با سنین بسیار کم همچون دژ محکمی دربرابر دشمن بودند.

مفتح زاده با تاکید بر حمایت خدا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از نظام بیان کرد: آزادسازی خرمشهر اسوه ای شد برای انجام کاری که خواست خدا باشد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی اضافه کرد: نظامی را که یک روز همه دنیا مقابلش ایستادند، امروز بسیاری از آنها همراه با این نظام شدند.

وی با تاکید بر تأمل در شهادت آیت الله رییسی خاطرنشان کرد: شهادت شهدایی چون سردار سلیمانی و آیت الله رییسی بدون شک این انقلاب را مستحکم تر خواهد کرد و باعث ثبات قدم ما خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha