۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85487014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت موکب برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در سبزوار برپا شد

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت هفت موکب مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافرانی که برای شرکت در آیین تشییع پیکر مطهر آیت الله سیدابراهیم رئیسی راهی مشهد هشتند، در مبادی ورودی و خروجی سبزوار برپا شده است.

حسین ابراهیمی کُردیانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مواکب مردمی به منظور پذیرایی و استراحت زائران رضوی و شرکت کنندگان در آیین تشییع پیکر شهید خدمت در مسیرهای ورودی و بقاع متبرکه این شهرستان، به عنوان میقات الرضا (ع) دایر شده است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر تردد زائران امام رضا(ع)، این شهرستان مهیای خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب، به زائرانی است که برای حضور در آیین ویژه تشییع‌ پیکر مطهر رییس جمهور عازم مشهد هستند، شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین مصلای نماز جمعه این شهرستان برای اسکان و خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) در این ایام آماده شده است.

ابراهیمی افزود: مصلای نماز جمعه سبزوار امکان اسکان و اقامت چهار تا پنج هزار زائر و مسافر را دارد که تا جمعه شب پذیرای این عزیزان خواهد بود و خادمان مردمی در مصلا و مواکب برپا شده‌ آماده استقبال و پذیرایی از زائران مشهد مقدس هستند.

بنا بر برنامه اعلام شده، پیکر مطهر رئیس‌ جمهور امروز - پنجشنبه - ساعت ۱۴ از خیابان امام رضا(ع) مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در رواق دارالسلام به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha