۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85487009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم قبله تهران ری  درباره خصوصیات شهیدامیر عبداللهیان چه گفتند+فیلم

شهر ری - ایرنا -مردم شهید پرور شهرری امروز نیز همچون گذشته عشق به انقلاب و رهبری را با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش ایرنا ، یک بانوی اهل دیار قبله تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: یک جمله‌ای را شهید آوینی در خصوص شهدا گفتند که هنر مردان خدا شهادت است و این عزیزان گلچین شده و برگزیده بودند و در عملشان دیدیم که اخلاص در عمل داشتند و خدا از آنها قبول کنند.

مردم قبله تهران ری  درباره خصوصیات شهیدامیر عبداللهیان چه گفتند؟

بانوی دیگری که به همراه کودک خردسالش در مراسم حضور داشت نیز گفت: شهید رئیسی خدمت زیادی به ما کردند و فکر نکنم دیگر فردی مانند ایشان را داشته باشیم، ایشان با عملکردی که داشتند توقعات را بالا بردند و به این کشور عزت دادند، ولی خوب قسمت نشد که ایشان بمانند.

مردم قبله تهران ری  درباره خصوصیات شهیدامیر عبداللهیان چه گفتند؟
بانوی دیگری نیز که عکسی از شهید آیت‌الله رئیسی در دستانش داشت نیز گفت: این مصیبت را اول به امام زمان (عج)، رهبر انقلاب، مردم و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم. آنها همه جزو خانواده ما هستند.

مردم قبله تهران ری  درباره خصوصیات شهیدامیر عبداللهیان چه گفتند؟
همسر شهید ایوب سیفی نیز در این مراسم با دردست داشتن عکسی از همسر شهیدش گفت: امروز به همراه شهیدم برای بدرقه شهید امیرعبداللهیان اینجا آمده‌ام که بگویم ای شهید بزرگوار تنها نیستی، این خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست. ما انقلاب را به همین راحتی به دست نیاورده‌ایم که به راحتی از دست بدهیم. سال ۶۵ همسرم به شهادت رسید اما هنوز هم برای من شهید تازه است چون وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

مردم قبله تهران ری  درباره خصوصیات شهیدامیر عبداللهیان چه گفتند؟

همچنین زهرا دختر ۱۲ ساله نیز گفت: به مردم کشور تسلیت عرض می‌کنم، درست است که ما آقای رئیسی و همراهانشان را از دست دادیم، اما همیشه جایشان در قلب ما است.

مردم قبله تهران ری  درباره خصوصیات شهیدامیر عبداللهیان چه گفتند؟
همچنین حسین پسر ۱۸ ساله‌ نیز با در دست داشتن تمثال شهید رئیسی گفت: آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران طی این مدت تلاش فراوانی داشت و به خصوص به استان خودم یعنی خوزستان بسیار رسیدگی کرد و مشکلات شهرهای مختلف استان را برطرف کردند. خیلی خوشحال بودیم که رئیس جمهوری مانند ایشان داشتیم و افتخار می‌کنیم به داشتن وزیر امور خارجه‌ای مانند امیرعبداللهیان که در جبهه مقاومت تلاش زیادی داشتند.

به گزارش ایرنا ، پیش از این مراسم تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان با حضور مقامات و مدیران وزارت امور خارجه و جمعی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حضور مقامات و مدیران ارشد دستگاه دیپلماسی در میدان مشقِ این وزارتخانه برگزار شد.


روز گذشته (چهارشنبه) نیز پیکر شهدای خدمت توسط خیل عظیم جمعیت در تهران تشییع و پس از آن هم مقامات و شخصیت‌های خارجی مختلفی که به تهران وارد شده بودند به پیکر شهدای خدمت ادای احترام کردند.

همچنین، شب گذشته نیز پیکر شهید امیرعبداللهیان جهت طواف حرم مطهر رضوی به مشهد منتقل شده بود.

به گزارش ایرنا، عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، خبر سانحه بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای دست‌به‌دست شد و ۱۸ ساعت پس از جستجوی نفس‌گیر برای کسب اطلاع از وضعیت وی و همراهانش، سرانجام ساعت ۸ صبح روز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، خبر عروج شهادت‌گونه هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان تیتر یک رسانه‌های جهان شد؛ این رخداد تلخ بازتاب‌های فراوانی در پی داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha