فیلم -گرامیداشت سوم خرداد و شهدای خدمت درگچساران

گچساران- ایرنا- آیین سوگواری و عزاداری به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان  و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور آحاد مردم گچساران، هیئت‌های مذهبی و مسئولان روز پنجشنبه در حسینیه ثارالله گچساران برگزار شد.

امام‌جمعه دیلم در این آیین گفت: یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر را گرامی می‌داریم چراکه عزت و افتخار امروزمان را مدیون قطره‌قطره خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام محمود اسدی افزود: این روزها عزیزترین عزیزانمان را ازدست‌داده‌ایم و همه ملت بزرگ ایران به معنای حقیقی داغدار هستند .

وی ادامه داد: در هفته مقاومت و ایثار قرار داریم و بسیاری از فرزندان این سرزمین جانشان را در راه دفاع از کیان این انقلاب نثار کردند.

اسدی ابراز کرد: دشمن بعثی در خرمشهر جنایت‌ها انجام داد و وقتی خرمشهر را اشغال کردند به روی دیوارنوشته بودند آمدیم که بمانیم درحالی‌که صدام گفته بود اگر ایرانی‌ها خرمشهر را پس گرفتند کلید بصره را به ایرانی‌ها می‌دهم.

امام‌جمعه دیلم ابراز کرد: رزمندگان اسلام با گفتمان مقاومت و با حداقل امکانات کمر استکبار را شکستند و وجبی از خاک کشورمان را به دشمن ندادند و آنچه امروز فتح خرمشهر را

ماندگار کرده اخلاص رزمندگان بود که برای خدا پا در میدان جهاد گذاشتند.

اسدی تصریح کرد: ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی گفتمان مقاومت بود خیلی‌ها با دشمنان سازش کردند درحالی‌که تنها راه مقابله با دشمن مقاومت است.

وی افزود: سوم خردادماه ۶۱ در عملیات بیت‌المقدس، خرمشهر آزاد شد و جمهوری اسلامی ایران مفهوم مقاومت را به دنیا صادر کرد و نشان دادیم که با دست‌خالی و با سلاح ایمان

می‌توان مقابل زورگویان عالم ایستاد.

امام‌جمعه دیلم اظهار کرد: امروز مردم آزاده دنیا برای شهدای خدمت اشک ریختند و آیت‌الله رئیسی نشان داد که می‌شود گفتمان فتح خرمشهر را در دنیا پیاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha