۴۰ اتوبوس از مردم سبزوار برای حضور در آیین تشییع شهید خدمت راهی مشهد شدند

سبزوار-ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:‌ بیش از ۴۰ اتوبوس، ۲۰ دستگاه ون و ۴۰۰ دستگاه سواری شخصی در قالب کاروان های مردمی تشییع شهدای خدمت، برای حضور در آیین تشییع شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی راهی مشهد مقدس شدند.

حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افزون بر اتوبوس‌های تدارک دیده شده، خیل زیادی از مردم شهرستان سبزوار نیز با وسایل نقلیه شخصی و به صورت جداگانه امروز برای مشارکت در آیین تشییع پیکر رییس جمهور شهید به مشهد عزیمت کردند.

وی اظهار کرد: ارادت و علاقه مردم و حضور پرشور در مراسم تشییع و همچنین بزرگداشت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، نتیجه خدمات درخشان خادم الرضا آیت الله رییسی است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

بیش از ۴۰ اتوبوس مردم سبزوار برای حضور در آیین تشییع شهید خدمت راهی مشهد شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید، گفت: آیت الله رییسی همواره دغدغه مردم به ویژه محرومان را داشتند و تجمع های میلیونی مردم در آیین های بزرگداشت و تشییع وی از نتایج این خدمات صادقانه است.

بنا بر برنامه اعلام شده، آیین تشییع پیکر مطهر رئیس‌ جمهور امروز - پنجشنبه - ساعت ۱۴ از خیابان امام رضا(ع) مشهد به سمت حرم مطهر رضوی انجام و در رواق دارالسلام به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha