۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85486980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهید جمهور به ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح کمکی شایان کرد

بوشهر- ایرنا - فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: شهید آیت الله رییسی به عنوان خادم ملت ایران با تدابیر ارزشمند خود به ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح کمکی شایان کرد.

امیر نعمت الله صدقی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بزرگداشت شهیدان خدمت به میزبانی نیروهای مسلح استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تاکنون ۴۶ سال از عمر با برکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که هر ثانیه آن دارای فراز و فرودهایی بوده است.

وی افزود: با گذشت تنها ۱۹ ماه از پیروری انقلاب مردم ایران دفاع مقدس را جانانه آغاز و پس از هشت سال در این نبرد جشن پیروزی گرفتند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر تصریح کرد:مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی با جدیت تمام تداوم پیدا کرده و در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: شهید رییسی و همراهان در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی عمر خود را شبانه روز صرف نظام کردند و به معنی واقعی خادمی ملت بود.

صدقی ادامه داد: خادم واقعی ملت ایران در هیچ پنجشنبه و جمعه‌ای استراحت نداشت و اخلاص و تعهد به کاری خود را به بهترین شکل ممکن نشان داد.

وی گفت: شهید رییسی ولایت مدار و مطیع به امر رهبری بود و برای همیشه الگویی مناسب برای نیروهای مسلح خواهد بود.

صدقی اضافه کرد: آیت الله رییسی در هیچ نشست رسمی یا غیررسمی حمایت همه جانبه خود را از فلسطین دریغ نکرد و امروز نیروی های مسلح و بویژه نیروهای ارتش راه این بزرگواران را با جدیت ادامه خواهند داد.

وی گفت: ۲ خلبان و کادر پروازی بالگرد سانحه دیده از نیروهای ارتش بودند که نیروها در ادامه راه این شهیدان همواره ثابت قدم می‌مانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha