۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85486976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالروز آزادی خرمشهر در خلخال گرامی داشته شد

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85486976
سالروز آزادی خرمشهر در خلخال گرامی داشته شد

اردبیل- ایرنا - سوم خرداد ماه سالروزعملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در شهرستان خلخال گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در سخنانی با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز به برکت جان فشانی‌های رزمندگان و شهدای حاضر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس نام ایران اسلامی در جهان می‌درخشد.

حجت الاسلام فیاضی تمجید از عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از عملیات‌های بسیارموفق و تاریخ ساز کشورمان یاد کرد که به برکت پیروزی رزمندگان در این عملیات و آزادسازی خرمشهر زمینه رهاسازی سطح وسیعی از خاک کشورمان از دست دشمن فراهم شد.

وی با گرامی‌داشت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت درسانحه هوایی بالگرد افزود: حضور بسیاری از سران کشورهای بزرگ در مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران نشانگر نقش و جایگاه ایران اسلامی در سطح جهانی است.

حجت الاسلام تمجید اضافه کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در طول ۳ سال خدمت خود در کسوت ریاست جمهوری به صورت خستگی ناپذیر و بدون استراحت خدمات شایانی برای ترمیم زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور به جامعه ایران اسلامی ارائه کرد.

به همین مناسبت و در مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه فرماندار جمعی ازمسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، مزارشهدای خلخال و همچنین مزار شهدای گمنام میهمان این شهرستان غباروبی، گلباران و عطرافشانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha