۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 85486935
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هیلی: بایدن فاجعه است، به ترامپ رای خواهم داد

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85486935
هیلی: بایدن فاجعه است، به ترامپ رای خواهم داد

تهران-ایرنا- «نیکی هیلی» نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه که در دولت «دونالد ترامپ» نیز نماینده این کشور در سازمان ملل بود، امروز (پنجشنبه) تاکید کرد که در انتخابات ریاست جمهوری به ترامپ رای خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، نیکی هیلی نامزد سابق حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی سخنانی گفت که با وجود انتقادات شدید، در انتخابات نوامبر (آبان) به دونالد ترامپ رای خواهد داد.

هیلی در یک جلسه پرسش و پاسخ در اندیشکده «هادسون» در واشنگتن به حضار گفت: ترامپ در عملکرد قبلی خود کامل نبود و من بارها و بارها این موضوع را مطرح کردم. ولی عملکرد بایدن فاجعه است و بنابراین من به ترامپ رای خواهم داد.

هیلی از زمان انصراف از کارزار انتخاباتی هنوز هم به طور رسمی از ترامپ حمایت نکرده است. او در گذشته از ترامپ خواسته بود با حامیانش تماس بگیرد و آرای آنها را به دست آورد. در جلسه اخیر نیز این سخنان را تکرار کرد.

هیلی گفت: ترامپ باید به میلیون‌ها نفری که می‌خواستند به او رای دهند، نزدیک شود و به حمایت از من ادامه دهد و تصور نکند که آنها فقط با او خواهند بود.

سخنانی هیلی در حالی است که ستاد انتخاباتی ترامپ درخواست او را رد کرده و مدعی شده است که حامیان هیلی تمایل دارند به دموکرات‌ها رای دهند.

هیلی که در زمان ریاست جمهوری ترامپ به مدت ۲ سال سفیر ایالات متحده در سازمان ملل بود، هرگز به طور جدی رئیس جمهور سابق را برای نامزدی به چالش نکشید و تنها حمایت منطقه کلمبیا را قبل از پایان کارزار انتخاباتی خود به دست آورده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha