۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85486934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ولی فقیه در بوشهر: آیت الله رییسی خادم ملت بود

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهید رییسی با فروتنی و تواضع به افراد در همه سنین سلام می‌کرد و هیچگاه خود را در قامت رییس جمهور ندید بلکه خود را همواره خادم ملت می‌نامید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهان که به میزبانی نیروهای مسلح استان بوشهر در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: توصیف خادم ملت ایران در زبان سخن نمی‌گنجد و در وصف وی نمی‌توان بخوبی حق مطلب را ادا کرد.

وی افزود: آیت الله رییسی یک شخصیت فوق العاده با ایمان، باخلاص، شجاع، پرتلاش، ولایی و در خدمت اسلام، انقلاب و مردم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در پرتلاشی شهید آیت الله رییسی همین بس در سفر آخر وی به مشهد دیدم صورتش از حجم زیاد کار و بی خوایی به طور کامل متورم شده بود.

صفایی بوشهری ادامه داد: شهید رییسی در رویکرد مردمداری خود به فرمانده یگان حفاظت سپرده بودند که در دیدارهای مردمی مانع مردم برای دیدار با وی نشوند و این مهم در جریان سفر به تنگستان استان بوشهر و دیدار با کشاورزان نیز بخوبی دیده شد.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی تنها در اندیشه بهبود وضعیت مردم بود و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد و حتی سفرهای استانی را به روزهای تعطیل پایان هفته موکول کرده بود.

صفایی بوشهری یادآور شد: در بدو ورود وی به عرصه ریاست جمهوری چنان تهاجم اقتصادی بر کشور تحمیل شده بود که برای بهبود ابتدا تنها به مناسب‌سازی زیرساخت‌ها اقدام کرد.

وی افزود: در مناظره‌های انتخاباتی نیز دیدیم که چقدر علیه ایشان صحبت شد اما آیت الله رییسی با بزرگ منشی خود حتی یک کلام جواب ندادند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: در دوره رییس جمهوری نیز چقدر فشار به ایشان آمد و حتی در یک جا گفتند استعفا دهید اما این شخصیت همیشه در اندیشه بهبود وضعیت مردم بود و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهید رییسی خود را فدای نظام و انقلاب کرد .

وی اظهار کرد: مرد میدان خدمت و یارانش در تحول اقتصاد ایران فوق العاده موفق بود در همین استان بوشهر شمار زیادی مرکزهای تعطیل شده و نیمه‌کاره را احیا و نرخ بیکاری را از بالای ۱۰ به ۶ درصد کاهش داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha