۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85486924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آیت الله رییسی تمام عمرش را صرف خدمت به مردم و نظام کرد

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آیت الله رییسی یک شهید بهشتی دیگر بود که تمام وجود خود را صرف خدمت به نظام و مردم کرده بود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شهید رییسی فوق العاده به امام رضا علاقه داشت و به سردار شهید سلیمانی نیز خیلی ابراز ارادت داشتند.

وی افزود: نمی‌دانم چه رابطه‌ای بین حضرت فاطمه زهرا (س)، آیت الله رییسی و سردار شهید سلیمانی وجود دارد که هر سه به نحوی با آتش دار فانی را وداع گفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد تا به سرمنزل مقصود برسد.

صفایی بوشهری افزود: راه شهیدان خدمت ادامه دارد و مردم ایران و بویژه مردم استان بوشهر در کنار مقام معظم رهبری خواهند ماند تا انقلاب اسلامی ایران بر صهیونیزم بین الملل و استکبار پیروز شود.

وی یادآور شد: مردم سراسر ایران با حضور در برنامه‌های پاسداشت شهیدان خدمت شکرگزاری و اظهار محبت خود را به رییس جمهور و یارانش نشان دادند و بدون شک خدا به پاس قدرشناسی این ملت نگاه ویژه می‌کند تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

صفایی بوشهری افزود: مردم ایران اسلامی با تمام غم و اندوهی که در دل دارند محکم و استوار کنار رهبری ایستاده تا انقلاب راه خود را با صلابت و جدیت تمام ادامه دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha